Pylorus hypertrofie

HALLO ALLEMAAL
IK BEN FIONA MARS .
IK HEB 2 JONGENS .
MIJN JONGSTE ZOONTJE IS MET 3 WEKEN AL GEOPEREERD AAN EEN PYLORUS HYPERTROFIE.
HEBBEN HIER MEER MENSEN ERVARING MEE???

GR

fiona mars

Hoi Fiona,

Dat is heftig zeg!
Ik weet wat het is, maar daar is ook alles mee gezegd, ik heb er (gelukkig) zelf geen ervaring mee.
Hoe oud is je kindje nu? En is de operatie goed gelukt, gaat het nu goed met de voedingen?

Sterkte, hoop dat het uiteindelijk goed komt!
Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

1 zou je misschien je capslock uit willen zetten, Dat staat voor schreeuwen en we horen je wel

2 wat is dit???

Groetjes,

Michèle

Zo, dat kleine mensje nu al geopereerd! Vreselijk hoor! Hoe gaat het nu met hem? Kan hij al weer gewoon eten? Heeft hij grote groei achterstanden? Mijn nichtje haar beeb had het ook. Daar kwamen gelukkig vrij vroeg achter en is ook snel geopereerd. Nu gaat het heel goed met hem maar ze hebben niet een mooie kraamtijd gehad en die krijg je natuurlijk maar 1x en kun je niet overdoen.

Veel sterkte meid en ik hoop dat je hier nog een lotgenoot vind,

Gr Marja

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

@Michèle, maagklepje werkte niet en er is operatief voor gezorgd dat het wel werkt. Daar komt het ongeveer op neer.

Groetekes, Sje

Oh ah duidelijk He wat naar zeg maar is nu wel alles oke met de kleine??

Groetjes,

Michèle

hpi allemaal
Ik heb capslock uitgezet (sorry ik wist niet dat het iets betekende en was me er ook niet van bewust dat ie aan stond)
bedankt voor jullie reacties.
miijn zoontje is nu al 8 maanden hoor , dat heb ik er niet bij vermeld .
het gaat nu verder hartstikke goed en hij groeit ook goed en is altijd goed te pas.
maar hij heeft nu bv nog last van dat hij niet tegen zure dingen kan , of niet teveel eten achter elkaar kan eten. Ook spuugt ie nog wel regelmatig bv ook van zure dingen.
Ik vroeg me dus af of hier ook meer mensen ervaring mee hebben, die dus een kindje hebben met pylorus hypertrofie??

gr fiona

fiona mars