Pyjamapap

Joey drinkt voor het slapen 's avond een flesje pyjamapap. Van die kant en klare pakjes. Eigenlijk was ik van plan het af te gaan schaffen want hij is er al veel te oud voor eigenlijk… Maar nou kreeg ik van de week een heleboel van die pakjes van mijn vader! Voor ruim een maand elke dag zo’n pakje… Paps werkt op een speeltuin waar een peuterspeelzaal bij in zit. Daar hadden ze die pakjes van Nutricia gekregen, maar ze zijn tot augustus 2010 goed, en dan is het vakantie. Vandaar dat ze mijn vader vroegen of hij nog iemand wist.
Maar augustus 2010 staat er op als houdbaarheidsdatum… Is dat dan tot 1 augustus, of de hele maand nog?

Groetjes Anouk

Nee, volgens mij betekend dat tot en MET augustus, dus nog heel de maand augustus geldig.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zonder dag datum is het de hele maand houdbaar.

Groetjes,

Michèle

Ja je kunt eind augustus aanhouden.

Groetekes, Sje

Oke, dan heeft Joey geluk en kan hij nog een maandje langer van zijn heilige papje genieten

Groetjes Anouk

Ha ha ha dat wordt afkicken dan voor het arme schaap. Enne jessey is er zeker nog net te jong voor?

Groetjes,

Michèle

Oooooo, nog lekker 31 dagen pap eten, bofkont! Ik heb het Eva nooit gegeven, maar als Joey er zo gek op is…waarom afschaffen omdat hij te oud is? Je kunt het toch geven zo lang hij het lekker vindt?

Groetjes Rainbow, trotse mama

nee Jessey mag het ook hebben, maar die krijgt nu ook al ineens groente en fruit, en nutrilon 2 ipv 1, dus daar laat ik het maar even bij… Ze had vanmorgen zo’n harde keutel, die darmpjes weten niet wat ze overkomt!
Tja op zich kan Joey het wel hebben hoor, er staat tot 36 maanden, dus hij heeft nog even. En hij is zo dun geworden met zijn weinige eten dat hij best wat van die pyjamapap kan gebruiken, maar het CB adviseerde me er toch mee te stoppen… Totale onzin om zo’n oud kind nog een avondfles te geven… Keb er een beetje een dubbel gevoel over, aan de ene kant denk ik hij kan ook best zonder, maar aan de andere kant denk ik waarom zou hij? Genoeg volwassenen die voor het slapen een beker warme melk drinken! Het is echt zo’n ritueel hier. Na het badje gaat hij even bij papa op schoot zitten alles aanwijzen wat er in de kamer te zien is, en dan maak ik die fles. Daarna legt hij de kussens goed op de bank, nesteld zich er tussen en drinkt die fles leeg. Daarna moet ik hem, net als Jessey, een boertje laten doen Een nepboertje dan, maar hij ligt helemaal in een deuk En dan naar bedje.

Groetjes Anouk

Dan laat je dat toch lekker zo. Cb hoeft dat toch niet te weten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Pff als het aan het CB ligt dan is elk kindje hetzelfde. Gewoon lekker geven nog. Is ie nou al 4 jaar zeg ik oke, maar hij is nog geen 2.

Groetjes,

Michèle

Dat dacht ik ook meteen! Laat het CB lekker kletsen joh. Als Joey het qua gewicht kan hebben (er zit natuurlijk wel suiker in) en hij vindt het oergezellig zo, zou ik het echt niet laten omdat het ‘moet’. Het CB wil modelkinderen, maar die bestaan niet en als mama weet je zelf toch het beste wat je kind nodig heeft. Zeker met dat nep-boertje. Als Joey dat zo leuk vindt…lekker blijven geven! Misschien kan je vader dus nog een gratis lading regelen?

Groetjes Rainbow, trotse mama