Pyjama 1 stuk

Julian was vanmorgen ijskoud. Hij schopt de dekens altijd weg en ligt waarschijnlijk een groot gedeelte van de nacht zonder dekens. De nachten zijn al best koud, dus ik vind dat een beetje sneu.
We hebben een pyjamaatje aan 1 stuk, hier heeft hij het dan altijd lekker aangenaam in. Het is maat 86, hij is er bijna uit!
Wie weet webshops of winkels waar ze zulke pyjama’s verkopen?

Is het ook een idee om hem in zn slaapzak te laten slapen en dan nog de dekens (dekbedje) er overheen? Of wordt het dan tè warm? Ik zou dan een zomerslaapzakje kunnen doen?

Ik heb je ff een linkje gemaild!
hier geen ervaring met koude kindjes, ik moet mijn oudste bijna altijd “zoeken”, die ligt altijd tot de oortjes onder de deken !
En anders in een winterslaapzak zonder dekens?

Groetjes Nancy

als je een zomerslaapzakje aan doet kan dat makkelijk met een dekbedje, hebben wij ook gedaan! Ook ivm kou, en nu heeft hij dat niet meer nodig, maar toen hij net onder een dekbed ging slapen wel, want hij ging alle kanten op. Ideaal!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

waarom niet gewoon een flanellen pyjama die je instopt? dus truitje in het broekje, of het broekje er een beetje overheen net hoe je het wil noemen haha
ik doe dat altijd en dat gaat prima. het lastige is wel dat ik merk dat die truitjes altijd korter zijn dan die broeken. pff lastig is dat dan. maargoed ik rol de broekspijpen dan wel op.
enne ik heb trouwens een 1 persoons dekbedje gekocht op zijn peuterbed. dat kan ik goed instoppen, is dat geen idee?

@mamavanRico dat moeten ze wel willen Dylano wilt zelfs zijn hemd niet in zijn broek zucht

Dylano heeft tot vorige winter ook altijd een pyjama uit 1 stuk gehad van fleece met voetjes was ideaal. Die had ik gehaald bij primark maar in zijn maat heb ik ze nog niet kunnen vinden

Liefs Michelle