Pyamapapje

hallo,

even een vraagje,onze zoon drinkt Nutramigen van de apotheek ivm allergie…maar hij reageerd eigenlijk nergens meer op.hij kan tegenwoordig eigenlijk alles hebben…ik heb net zelfs een fles gegeven van 200 nutrilon…hij vond het heerlijk en reageerde totaal niet.
Sinds enige tijd geven we hem een pyamapaje s’avonds (omdat hij de nutramigen niet meer wilde, is trouwens ook heeeeel vies), maar nu vraag ik me af of hij dat wel elke avond mag hebben?

weet iemand dat?

groetjes Suus

[img ] 9 maanden banner[/img ]

meer dan 30 keer bekeken en niemand die iets weet?

hhmmm, jammer…vraag ik het wel op het buro de volgende keer.

groetjes Suus.

[img]9 maanden banner9/img]

ik moet ook heel eerlijk zegen dat ik geen idee heb wat een pyama papje is… en mijn kids allebei zijn groot geworden op normale baby voeding dus een antwoord op je vraag heb ik ook al niet, reageren wil ik natuurlijk wel voor je doen

groetjes Kim, mama van

en

Bedankt Kim,

pyamapapje is iets nieuws.het is een soort pap van opvolgmelk met de smaken banaan of biscuit.
er zit 250 ml is een pakje kant en klaar…die doe je in de fles en warmen maar zoals gewone melk.

ik vroeg me dus alleen af of dat wel elke avond mag…maar het is een soort pap…en andere moeders geven toch ook brinta of nutrix als laatste flesje?
dus zal het wel geen kwaad kunnen toch?

maar ik dacht, ach vraag het hier is…

Ik zou het niet weten eigenlijk…
Gebruik hier gewoon de opvolgmelk van Friso.
Denk dat je het anders idd even op het bureau moet vragen. Schijnbaar heeft niemand hier er ervaring mee

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

aha, iets nieuws… tja geen idee, heb je wel eens gewone babyvoeding geproeft? of borstvoeding… is ook niet te drinken… dus ik zou niet op je eigen smaak af gaan…

wat betreft het nieuwste op het gebied van nutrilon zou ik idd weer naar cb of nutricia zelf gaan.

groetjes Kim, mama van

en

Helaas kan ik je niet helpen ook. Ik kende het niet en onze bijde kindjes hebben BV gehad en zijn daarna naar gewone babyvoeding gegaan en aten met de pot mee.

hallo suus

Ik heb het met yannick ook als wel eens als laatste fles gegeven
volgens mij kan het echt geen kwaad hoor.
Het is net opvolgmelk met een smaakje.

Je kunt het gerust geven.

groetjes katinka

hai suus, ik geef cas ook wel eens een pyamapapje want hij vind het heerlijk. Alleen doe ik het maar 1x in de week. Heb toch het idee dat er onnodig veel toevoegingen aan zitten maar goed dat is mijn mening. Waarom mail je de fabrikant niet even?/ en trouwens je eigen instinct is altijd het beste… suc6 ermee

http://www.familievergouwen.nl