Puzzelfreak!


#1

Senne legt gewoon puzzels van 9 en 12 stukjes!

En ze wil ook niets liever dan puzzelen…
Als ik ze dan zo zie, heel geconcentreerd en supertrots als het
weer gelukt is ben ik zo trots…

Groetjes van Sascha en Senne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/WO88p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 18 Aug 2011 15:18:20


#2

Je leuk he, hier ook zo’n puzzelaarster, grappig dat sommige kids er niets om geven en andere het helemaal super vinden! Echt goed van de kleine hoor!



#3

Knap hoor! Erik moest niets hebben van puzzelen tot deze vakantie; we hebben op een braderie een doosje met puzzels van Dikkie Dik gekocht en hij is er ineens heel fanatiek mee bezig. Grappig hoe die interesses ineens wisselen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Hier ook een puzzel fanaat … Heb er inmiddels al 1 van 50 stukjes gekocht op een rommelmarkt … Bert en Ernie … een van 30 stukjes van Dora. Puzzels zijn hier niet aan te slepen!


#5

Wauw knap hoor!!!


#6

@Esther Ben jij lid van de bibliotheek? Daar verhuren ze nl ook puzzels…

Heb ook veel puzzels gekocht en vond dat op den duur zonde van mijn geld!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers


#7

@sascha … ik heb dit inderdaad weleens gehoord van iemand. Loont het de moeite om daarvoor naar Goes te rijden en parkeergeld te moeten betalen + de prijs voor het lenen? Hebben ze naast (boeken natuurlijk en puzzels ook ander speelgoed te leen?

Met Koninginnedag heb ik een paar leuke puzzels in goes gekocht en laatst hier op de rommelmarkt in 's-Gravenpolder. Dan betaal je er ook bijna niets voor. Ook koop ik weleens op marktplaats, is bepaald speelgoed niet meer interessant of zijn puzzels te makkelijk voor haar zoals met die nopjes, dan verkoop ik ze weer. Inmiddels ben ik die ook allemaal weer kwijt. Ook action heeft weleens leuke puzzels of de dirk van den broek! Poosje geleden had ik er een met dieren, een hele mooie voor 2,99. Ons bin zuunig he? hahahaha


#8

Wauw!! Goed van d’r!

@Esther: Het lidmaatschap voor Fabiënne is gratis bij de bibliotheek. Seth is er ook lid van en we hebben van de week weer een aantal leuke boekjes gehaald Hier is er trouwens geen ander speelgoed en ook geen puzzels te huur.

Ik vind trouwens wel dat die goedkope puzzels soms niet zo’n goede kwaliteit hebben, waardoor ze niet goed in elkaar passen.

Liefs, Anne


#9

Wat knap van haar.

Tim vind puzzelen ook ontzettend leuk. Maakt al een tijdje puzzels van een 4 jarige.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#10

Esther: je kan het misschien combineren met andere boodschappen doen in Goes? Of is er een bibliobus in 's Gravenpolder?
Ze hebben geen ander speelgoed nl. Dan moet je weer naar Kapelle, naar de speelgoed-uitleen… ti’s wat, in zo’n uithoek wonen

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers


#11

Je kan altijd kijken of je mamas in de buurt hebt waarmee je kan ruilen, ook rommelmarkten hebben vaak super puzzels, ohh en dan is er altijd nog marktplaats! Gewoon even rondkijken, hier hebben we een groepje moeders die af en toe bij elkaar komt, en dan wat speelgoed over en weer schuift voor een aantal weken (moet je wel mensen hebben die goed op je spullen letten) en dat is echt ideal!