Hallo dames.
Vorige week kwam ik er achter bij het draaien van een normaal matras van ons Leonie dat er schimmel op zat en een beetje muf ruikte. ( matras 5 maanden oud)
Ik heb het er direct af gegooit en heb een purflo matras aangeschaft.
Hier ligt ze overigens prima op maar ik heb ook een nannycare bewegings monitor en die kan dus niet op het purflo matras want dan ligt ze direct op het harde van de nannycare.
Nu wilde ik voor over de purflo een aerosleep aanschaffen want die kan ook in de wasmachine en daar onder kan dan mooi de nanny care.
Wie heeft er ervaringen met de aerosleep? Het gaat mij dus echt alleen maar om een dekmatras voor de purflo.
De aerosleep is vrij prijzig dus misschien heeft iemand nog een ander merk dat een dekmatrasje heeft?
Ik heb de purflo ook niet aangeschaft wegens verstikkingsgevaar maar gewoon omdat het veel frisser en in de wasmaschine kan.
Leonie is ook vanaf de geboorte constant vol in der neusje en klinkt benauwd.
Ze gaat daardoor steeds door der mondje ademenen en ik denk dus dat ze misschien een allergie heeft… door misschien die schimmel/ huisstof mijt of stof (oud huis)
Ik hoop dus dat het nu beter zal gaan maar wil toch wel graag de nannycare door gebruiken…
Graag iedeeën!
Liefs
Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm