Puntenkalender.... naar Disney!

Wij hebben voor de kids een puntenkalender gemaakt, ze kunnen voor bepaalde dingen Joppie of Toppie :smiley: punten verdienen, voor aankleden en de boterham, voor het warm eten, voor het opruimen en het NIET vechten, en voor het naar bed gaan, ik moet zeggen dat werkt hier altijd best goed, op die manier hoop ik dat ze die dingen vanzelf goed gaan doen zonder beloningssysteem

Wat valt er te verdienen?? Nou papa heeft ze een weekendje disney parijs beloofd als ze niet al te veel Joppie punten hebben en ik moet zeggen, ik vrees dat we naar disney moeten, dus het gaat best goed :D!

Ga vandeweek eens informeren, want ik wil niet met eigen vervoer, en al helemaal niet met een busreis, we willen met de trein, dat lijkt me wel wat, geen gemier, we kunnen gewoon een spelletje doen, ipv de kids zoveel uur achterin en uiteindelijk elkaar alleen gaan lopen klieren… alleen eens informeren wat dat kost en hoe het in elkaar zit

Groetjes Nathalie & Co

OOOOOOO Gaaaaaaaaaaaaaffffffff, super dat het ook zo goed werkt. Heel veel plezier en een boel foto`s voor ons maken he.

Nou ik heb gisterochtend geboekt
We gaan op:
9 maart met de disneythalys vanaf rotterdam rechtstreeks naar disneyland parijs, rond 12 uur zijn we er dan, dan gooien we de koffer op het depot en duiken meteen het park in…
10 maart ook het park in
11 maart ook nog het park in en dan rond half 6 richting rotterdam met de thalys
En voor het gemak hebben we half pension geboekt

We hebben er zin in!

Groetjes Nathalie & Co

Kun je nagaan, je verzint iets zodat je kids lekker zoet zijn, en je hebt er zelf ook veel plezier van. Hoeveel beter kun je het hebben?!!!
Heel veel plezier

Liefs Wendy

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ooh sofie en vic willen meeeee

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

Zet ze maar op de trein gezellig

Groetjes Nathalie & Co

Zo he dat heb je goed geregeld! Geweldig! Onze ervaring is dat je het park toch niet in 1 dag door kunt. En met de trein ben je er zo en het is nog een spannende belevenis ook. Heeeeeel veel plezier! Ik zou zo mee willen hoor.
Groetjes, Mariƫlle en Joƫl

Ohhhh gaaaf wij gaan ook dit jaar ben ook volop aan het kijken

Wij omdat we dit jaar 12.5 jaar getrouwd zijn en wil dat graag met het gezin vieren…

Ik denk dat we met de tgv gaan

Nou hopen dat ze zo zoet blijven hihih

Gr Tries

oh leuk hoor, als je vóór 31 januari bokt krijg je 15% korting bij oad Tries, en een verblijf van 1 januari tot 31 maart is kids free

Groetjes Nathalie & Co

ps wat is tgv tries?

Groetjes Nathalie & Co

De tgv is de hogesnelheidstrein.

Vertaling van TGV is volgens mij tres grande vitesse.

Groetekes, Sje

volgens mij is de tgv of the thalys aardig hetzelfde… maar dat zou ik na moeten vragen aan mijn moeder

en dit jaar is het hele jaar geloof ik feest toch in disney… zoveel jarig bestaan… dan zijn kids tot en met 6 sowieso gratis bij 1 betalende volwassene… maar kan ook vorig jaar zijn geweest natuurlijk want ik las het in een anwb boekje in een speeldorp

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

Zo heet ie toch? hihihi

de snelle trein

Ga ff zoeken
Tries

http://nl.tgv.com/nl/
Pfff gelukkig ik heb niks raars gezegt hihih

Nou deze maand is een beetje erg vroeg we zijn aan het eind van het jaar 12.5 jaar getrouwd eerst komt de 12 nog maar daar tussen in willen we zeker gaan, dus leuke actie dan zou niet gek zijn…

Gr Tries

Toch wel want die gaat alleen in belgie geloof ik hihihihih

Dan zal peet toch de thalys bedoelen ;(

Tries

Oh ik denk al wat is dat nu weer haha, ja het is inderdaad zo snelle willy die thalys, we hebben er zin in en de kids ook, word de 1e keer trein…
Ja Milan wel ooit maar die was nog een baby, weet je nog tries, jij bianca en ikke naar de beurs in utrecht??

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 09 Jan 2007 21:57:00

Jaaa dat weet ik nog wel hihhi

Gr Tries

kijk handige methode ben blij dat het positief werkt nathalie

veel plezier in euro disney wij gaan in 2009 er heen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn