Pukkeltjes

Hallo allemaal,

Mijn dochter Indy is nu 3,5 week en ze krijgt flesvoeding nu hefet ze allemaal kleine rode pukkeltjes op haar wang. Komt dit van de voeding of kan het een allergie zijn. ze zien eruit als hele kleine puistjes.
heeft iemand hier ervaring mee gaan ze vanzelf weer weg of moet er iets op gesmeerd worden?

Groetjes

Ik zou even contact opnemen met je huisarts.
want het lijkt inderdaad wel een betpaalde reactie

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi!

Zo rond de 2-6 weken krijgen veel kinderen pukkeltjes, dit zijn de hormonen van de mama die eruit komen. Mijn zoon zag eruit als een soort pubertje hihihi

Dus denk dat dat t is…vragen kan nooit kwaad, ze weten t overigens op t cb ook wel

Groetjes, Els

Daar kan je inderdaad wel eens gelijk in hebben.
Ruben had allemaal van die kleine witte puntjes op zijn neus.
die zijn na verloop van tijd verdwenen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ik ga ook voor de hormonen die eruit komen maar laat het checken door de huisarts of cb, die zien dat vaker… voor het zelfde geld is het warmte uitslag

groetjes Kim, mama van

en

Kijk, hier een foto van Kasper rond de 4 weken oud

een pubertje dus hihihi

Groetjes, Els

Die witte puntjes op de neus hebben haast alle baby`s na de geboorte. Hahaha zijn mee-etertjes. Inderdaad kunnen die rode pukkeltjes komen van de hormonen, maar vragen kan zeker geen kwaad dus zou ik dat voor de zekerheid effe doen.

Ik moet as maandag toch naar CB dus daar vraag ik het voor de zekerheid nog even na. maar klinkt wel aannemelijk dat het van de hormonen komt of van de warmte. ze lijkt er geen last van te hebben qua jeuk ofzo.

Hoi,

Onze Sem kreeg borstvoeding, maar ook hij kreeg rooie bultjes, Het worden ook wel babypuistjes genoemd. De JGZ-verpleegkundige had me daar al voor gewaarschuwd, anders had ik t zelf ook niet geweten. Ben je er niet zeker van, check t gewoon ff na.

Groetjes,

Kim en Sem