Puffend in de file

Ik had een moeizame bevalling en was blij dat het voorbij was!

Ik word s`nachts wakker met buikpijn en ga wat rond lopen. Ik besluit naar beneden te gaan. Als ik beneden op de bank ligt wordt het toch wel erg hevig. Ik maak Fabian wakker. Hij belt meteen de verloskundige die erg snel aanwezig was. Ik had al 2 centimeter ontsluiting. Ze besloot dat het beter was om naar het ziekenhuis te gaan en zij zou met ons meegaan. Toen de hele achterbank bedekt was kon ik daar gaan liggen. Eenmaal op de autobaan kwamen we in de file erger kon niet. De verloskundige zei dat het geen kwaad kon want ik had pas 2 centimeter ontsluiting en het zou nog wel even duren voordat die volledig was. Ik kreeg persweeën, maar volgens de verloskundige kon dat niet. Toen ik bleef volhouden belde ze toch maar een ambulance. Eenmaal in het ziekenhuis had ik 9 centimeter. Toen ik naar de wc ging lag er opeens vruchtwater op de grond. Ik dat aan de verloskundige verteld en dat was perfect. Ik moest puffen want ik had pas 9 centimeter. Na 2 uur puffen bleek dat mijn ontsluiting volledig was en ik mocht gaan persen. Na 5,5 uur persen kwam mijn zoontje Jesse ter wereld.

Groetjes Florien

Hallo Florien,

Ik moet bekennen, zo`n bevalling is nooit een pretje. Ik ben verloskundige en zal je zeggen dat je met deze bevalling heel blij kunt zijn. Alleen in die auto klonk erg hectisch!

Heel veel geluk samen!

Groetjes Faye

dajh

JAJA ZEKER EEN ZWAREN BEVALING IK BEN NU ZWANGER VAN ME EERST KINDJE

Mooie bevalling eh..

Ik wil zielsfeer graag kinderen maar durf niet omdat ik heel erg bang ben voor de bevalling.

Mipsie