We hebben een dochter van ruim 6 weken. Alles gaat prima behalve het slapen. Als ze eenmaal slaapt is het goed, maar het gaat om het in slaapkomen. Ze zwaait dan met haar armpjes en schopt met haar beentje en kan daardoor niet in slaapkomen. Nu heb ik hier en daar wat geinformeerd en gegoogled en nu kwam ik 2 dingen tegen wat veel gebruikt wordt o.a de puckababy(nbakerzak) en de pacco inbakkerdoeken, watis jullie ervaring hiermee, wat zou ik het beste voor onze dochter kunnen gebruiken?
Puckababy of pacco doeken
lieke is ook ingebakerd geweest en wij hebben de pacco doeken gebruikt.
echt iedeaal!!! Zitten voorgevormde schouders is en is makkelijk en snel te gebruiken.
wij hebben er veel gebruik van gemaakt en raad ze echt iedereen aan!!
succes inbakeren werkt echt hoor je zult merken dat er rust in huis komt en regelmaat.
groetjes gytha

Hoi,
Ik zou ze eerst met een probeerbox van het cb de doeken gaan gebruiken. hun
kunnen je ook helpen met het juist vastmaken/zetten enzv. ik weet dat de pacco doeken vaak met klitteband werken. Maar het is toch even een trucje dat je even moet aanleren.
En eerlijk gezegd ik heb de doeken nagemaakt. Moet wel zeggen kwam op de lappenmarkt toevallig dezelfde stof tegen. Heb de doeken opgemeten en zelf gemaakt. Ik zette ze altijd vast met een veiligheidsspelt(den) en een haarelastiek
Ons werd de bakerzak in het begin afgereden omdat ze dan nog steeds te veel in kunnen bewegen, met de doeken neem je dat helemaal weg.
groetjes
lon106
wij hebben het ook eerst met losse doeken en veiligheidsspelden geprobeerd.
dit beviel zo goed dat we de pacco gekocht hebben deze is inderdaad met klittenband.
Het is een handigheidje. wij hebben ook eerst bij cb geoefend.
Dit raden ze ook aan omdat het wel veilig moet zitten.
groetjes Gytha

wij hebben de bakerzak (www.bakerzak.nl) want Madelief werd te sterk voor de doeken en begon ook te protesteren. De bakerzak werkte voor ons perfect, snel en doeltreffend! Wel een dure zak…
PUCKABABY!!! wat een uitkomst. We kregen onze rust weer terug!!! En onze Puck ook. Tot 7 maanden gebruikt.
een aanrader.
succes.
groet Loes en Puck