Puck begint met lopen!

Hallo dames,

Ik meldde het al in een ander topic; Puck is echt bezig met lopen. Ze loopt nu achter zo’n karretje en stond gisteren los in de box. Vindt ze heel erg stoer!

Maar je gaat nu goed haar karaktertje zien; nijdig om alles wat niet lukt en dat is volgens haar zo’n beetje alles op het moment. Want ze wil vanalles maar kan nog maar zo weinig. Al hoewel ik vind het snel genoeg gaan.

Op het CB moesten ze zo lachen om haar. Dat kind zit namelijk nooit stil. Alleen in de kinderwagen of autostoel. Op het moment ben je de hele dag bezig haar in de gaten te houden. Gelukkig is ze niet de oudste, Kika heeft het zwaar op dit moment. Puck trekt haar aan haar haren, pakt dingen af en slaat haar in haar gezicht. Arm kind.

Leuk hè die kindjes? Hi, hi…

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

dat lopen is fantastisch, maar als ik Kika was deed ik meteen aangifte van mishandeling! en dat door een zusje, het is niet te begrijpen

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Dit aapje is nu bijna 1 jaar! Op 3 oktober is ze voor het eerst jarig. Weer zo’n open deur: “wat gaat het snel, waar is de tijd gebleven enz.”

Het is wel een toepasselijke datum, 3 oktober, dat is Leidens Ontzet. In deze regio is dat het feest van het jaar. Alle vlaggen gaan dus (voor haar) uit. Nou het was bijna een jaar geleden inderdaad een Leidens Ontzet (of was het Lijdens Ontzet?).

Groeten,
Nikki (bag lady)

Oh, Puck klinkt precies als Mats! Daar krijg je nog wat mee te stellen, vooral nu ze begint te lopen. Wat een rakker zeg!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hahaha! Die Nikki! Gevoel voor humor heb je gelukkig wel (met dat “LIJdens ontzet”)

Maar die Puck van jou is wel snel hoor! Nog geen 1 jaar en dan al proberen te lopen!
Ik vind de naam Puck trouwens lekker eigenwijs en ondeugend klinken en volgens mij past dat wel bij haar, of niet?
Maak je eens een foto van haar achter dat karretje? Lijkt me erg leuk om te zien!

Groetjes, mamma van Stephan

nou inderdaad leuk hoor!!
alessandro is net 1 jaar (21-08) en vertoont z’on beetje hetzelde gedrag als puck. ik hoop eigenlijk dat hij snel gaat lopen in de hoop dat dat niijdig worden en dergelijke wat minder word

Super zeg van die kleine spruit
Nu al lopen achter een karretje
Groetjes Heleen mama van Robin

Ik ga straks even een foto maken van Puck achter het karretje. Misschien lukt het me ook om de “mishandeling” van Kika vast te leggen . Zielig he? Puck past inderdaad erg goed bij haar. Ze heeft een stevige persoonlijkheid, maar is ook bijzonder grappig en vrolijk.

Groeten,
Nikki (bag lady)