PSZ Daan

Nou Daan gaat dus sinds 4 weken naar de PSZ. Ik dacht nog kippetje. De eerste 3 keren inderdaad kippetje. Je laat je kind achter bij het speelgoed en hupsake moeders kan gaan.

Nou de 4e keer lukte dat dus niet meer. Hij heeft zoiets van mammieeeee, wil dat je blijft. Nu de laatste 2 keren heeft hij dus moeten huilen. Acherm ( zielig) denk ik dan. Maar 5 minuten later is ie me vergeten hoor. Even uit proberen of mama toch wat langer wil blijven.

Ze zeggen dat deze fase ook weer over gaat. Zal ook wel. Maar ik vind het nu toch wat moeilijker om hem achter te laten.

Moet wel zeggen hij is super blij als ik hem kom halen. Dan rent ie op me af en wil hij meteen geknuffeld worden. En ja dan smelt ik natuurlijk.

Ik vind dat hij wel heel veel leert op de PSZ. Meer dan op het KDV (kinderdagverblijf). Hij knutselt elke keer. Gaan buiten spelen enz. enz.
Ik vind dat zeer positief.

DUs we modderen nu zo maar even door.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ik had met dylan zo erg pfffffff vond altijd moeilijk dan om weg te gaan

hoop dat het bij daan sneller over is als dylan die heb het tot 4 jaar gedaan

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Lisa heeft dat ook een tijdje gehad als ik haar naar de oppas bracht. Gelukkig is het nu over, alleen gisteren bracht Denn haar (voor het eerst 's morgens vroeg) en toen deed ze het wel bij hem. Huilen en gillen dat pappa niet weg mocht gaan.
Hihi voelt hij ook eens wat ik elke week voel als ik haar weg breng.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja het is heel moeilijk om je kind dan achter te laten ,en dan ga jij met een rot gevoel weg .en dan ben ik zo ,dan gaan ik ze even bellen hoe het gaat . en dan heeft tanja de grote praatje .ja kinderen hahahahhaha.maar dat doet ze nu niet meer hoor .dat was een fase .en bij tanja op de kdv doen ze wel van als .alle kinderen hebben een eigen boek met hun werkjes er in die ze hebben gemaakt .en foto s .ze spelen en zingen en speel buiten en maken leuke dingen

groetjes marielle mama van
10-10-01

Vanochtend heb ik hem weer weggebracht. Ik dacht dat gaat gemakkelijk. Ik zwaaien op hem. Had ie de tranen in de ogen staan. Poeh, wat voel ik me schuldig.
Ik weet wel dat ie 5min. later me vergeten is en dan heerlijk loopt te spelen.

Maar ach. Vrijdag wou ie niet weg op het KDV. Ik kwam eens ophalen. 10 min. geduurt voordat ik weg kon. Samen met Lisa, ondeugden.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Nou, eindelijk vanochtend ging het zoals van ouds goed. Ik heb afscheid van hem genomen en Daan ging gewoon spelen, zonder veel gemopper. Ik kon gewoon gaan hij ging gewoon fietsen (nou ja, lopen dan op de fiets).
Hé, hé. Ben blij dat het vanochtend zo ging.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

he dat geeft een heerlijk gevoel dan he

hoop dat het zo blijft

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Veel fijner als het op de laatste manier gaat, dan ga je zelf ook beter weg.

Oh heerlijk, pffff is voor jezelf zo veel fijner om weg te gaan dan. Nou duim duim dat het zo goed blijft gaan verder.

Jip, vanochtend ging het weer goed. Hij loopt nu zelfs zonder verlegenheid naar binnen en loopt meteen naar de fietsjes toe ( hele PSZ doorlopen). Ik vind het knap hoor.

Enne ikke heb een gesprek met een van de moeders aangeknoopt. Goed hé!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat knap van Daan en jou, beide vooruitgang geboekt .
Is ook best moeilijk om zomaar ergens binnen te lopen waar je niemand kent, voor mijzelf speelt leeftijd daarin geen rol.
Maar ik moet zeggen dat sinds ik kinderen heb, ik sneller op iemand afstap dan daarvoor.

quote:

Enne ikke heb een gesprek met een van de moeders aangeknoopt. Goed hé!

Heb je daar zo`n moeite mee dan ?

Tof dat Daan weer heerlijk naar de psz gaat een hele opluchting lijkt me. Evianne gaat nog steeds graag en wil er voortdurend knippen en plakken hahaha. Vanochtend is ze weer heerlijk naar juf Anja gegaan, die lijkt haar favoriet te zijn.

fijn dat het nu weer gaat zonder tranen,kan me voorstellen dat het voor jou anders helemaal niet leuk is… en goed van je dat je een babbeltje hebt geslaan met de moeders is altijd plezant als je weer wat mensen leert bij kennen

liefs jessica, &