Vanochtend heb ik de stap gezet, en ben ik eens naar de maatschappelijk werkster gegaan hier in de buurt.
Ik denk dat jullie allemaal wel gelezen hebben dat ik niet zo lekker in mijn vel zit de laatste tijd, en ik had toch het idee dat het anders moest kunnen.
Dus vanochtend naar de MW. Daar gepraat en dat heeft toch in eerste instantie al wel opgelucht! Die zei dat ik toch maar eens een afspraak moet maken bij de psycholoog. Ze vond dat ik licht depressieve trekken had.
Eigenlijk vind ik het wel een opluchting dat ik nu eindelijk echt eraan kan gaan werken. Het werkte gewoon niet hoe het nu ging, en ook mijn relatie werd er op deze manier niet beter op. Ik hooop dat het nu snel beter wordt en dat ik bij een psycholoog gebaat ben.
Het voelt ook wel fijn om het hier ook nog even van me af te schrijven. Ik wil juist aan ‘bekenden’ altijd laten merken dat alles koek en ei is, maar dan bij ‘minder bekenden’ maakt het me niet uit, en vind ik het toch fijner om gewoon ook af toe me een beetje rot te kunen voelen, en niet altijd een vrolijk gezicht op te hoeven zetten!
Liefs, Anne
[img]http://lb1f.lilypie.com/pnc4p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />