Psycholoog

Vanochtend heb ik de stap gezet, en ben ik eens naar de maatschappelijk werkster gegaan hier in de buurt.
Ik denk dat jullie allemaal wel gelezen hebben dat ik niet zo lekker in mijn vel zit de laatste tijd, en ik had toch het idee dat het anders moest kunnen.
Dus vanochtend naar de MW. Daar gepraat en dat heeft toch in eerste instantie al wel opgelucht! Die zei dat ik toch maar eens een afspraak moet maken bij de psycholoog. Ze vond dat ik licht depressieve trekken had.

Eigenlijk vind ik het wel een opluchting dat ik nu eindelijk echt eraan kan gaan werken. Het werkte gewoon niet hoe het nu ging, en ook mijn relatie werd er op deze manier niet beter op. Ik hooop dat het nu snel beter wordt en dat ik bij een psycholoog gebaat ben.

Het voelt ook wel fijn om het hier ook nog even van me af te schrijven. Ik wil juist aan ‘bekenden’ altijd laten merken dat alles koek en ei is, maar dan bij ‘minder bekenden’ maakt het me niet uit, en vind ik het toch fijner om gewoon ook af toe me een beetje rot te kunen voelen, en niet altijd een vrolijk gezicht op te hoeven zetten!
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/pnc4p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Goed dat je de stap hebt gezet! Het is wel fijn om bij mensen die je niet (zo goed) kent je verhaal kwijt te kunnen. Zij bekijken het vaak objectief en kunnen ook andere tips aandragen dan bekenden. Want die bekijken het toch vanuit hun eigen of jouw oogpunt. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Suc6!

Groetjes Natasja

Heel goed gedaan! Zoiets kan je niet alleen, hoe graag je ook wilt. Daar heb je hulp bij nodig, en ja dat moet dan via een MW of Psych, of iets in die richting.
Ik hoop dat je een goede psycholoog treft, eentje die door je masker heen kan kijken. Je weet wel; het masker dat je opzet tegenover bekenden en dan zegt dat alles goed gaat…

Ik hoop op het allerbeste voor je! Veel succes met het weer terugvinden van je lekkere velletje . Ik zit er ook weer lekker in, dus moet jou ook lukken!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Goed van je meid enne ook fijn dat ze wat gaan doen. Enne inderdaad met iemand praten die er wat verder vanaf staat is heel fijn en kan ook erg opluchten.

Groetjes,

Michèle

Goed hoor! Daar is moed voor nodig. Je bent een stoer wijf!
En hopelijk gaat het je iets opleveren. Hou ons op de hoogte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wauw goed hoor!!! Hopelijk dat je snel bij een goede psych terecht kan!!!

Succes!
Groetjes Frauk

Je bent altijd welkom hier hoor!! Lekker spuien en van je af schrijven kan heel therapeutisch werken!

Misschien wel een goed idee om naar de psycholoog te gaan. Baat het niet schaat het niet!

Super knap van je dat je deze stap genomen hebt. Het is niet niks om zo naar de maatschappelijk werkster te gaan.

Heel veel sterkte en je kan altijd je hart hier ook luchten, daar zijn we ook voor!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Super gedaan meis… !! We zijn trots op je!!

Enne… onze oren / ogen doen het 24 uur per dag… (soms effe slapen tussendoor) maar knal het er gerust uit… wij luisteren…

Knap dat je de stap hebt genomen. Je komt er wel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Pff… ik voelde me er vandaag ook een stuk beter onder dat ik de stap genomen heb!
Ga morgen de huistarts bellen voor een doorverwijzing, en dan hoop ik dat ik snel terecht kan.

@wil: ga jij dan voor de eerste keer, of ben je al vaker geweest?

Liefs, Anne

Nou inderdaad!
Ik ben ook echt heel benieuwd hoe dat gaat, en hoe ze dan bijvoorbeeld een diagnose stellen.
Volgens mijn vriend krijg je ook opdrachten mee voor thuis, om bijvoorbeeld je manier van denken duidelijk te krijgen.
Liefs, Anne

Meiden knap dat jullie die stap hebben genomen
Jullie mogen trots op jullie zelf zijn
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hou,

Wouw wat knap en sterk van je dat je de stap hebt durven te zetten en dat je hebt durven te erkennen dat het zo niet meer gaat. Maar heel goed dat je hulp hebt gezocht en gevonden en meestal kan je binnen twee weken wel terecht voor een intake.

Heel veel succes en daarvoor zijn wij hier even "anoniem"je hart kunnen luchten met mede moeders waarvan er allicht een paar het ook hebben of gehad hebben of herkennen. Dus lucht maar hoor wij hebben altijd een digischouder klaar.

groetjes

lon106

@Wil,

Knap dat je hebt doorgezet!!! Ben heel benieuwd hoe jou 1e keer bevalt, hoe het aanvoelt. Succes!

Groetjes Frauk

Hey Lalala,
ook ik ben ontzettend trots op jou.
soms schamen mensen zich voor het feit dat ze hulp nodig hebben op psych. gebied. ik zeg dan meestal: waarom schamen? als je iets lichamelijks hebt ga je toch ook naar de dokter schaam je je toch ook niet? “nee dat is waar” is dan het antwoord
maarre…
ik doe mee meiden.
het lijkt wel een hype
ik heb morgen om 9 uur een telefonische afspraak met mn psych.
fijn dat we elkaar kunnen steunen hierin.
zullen we een topic openen: psych. ervaringen…??

Nou, ik ben bij de HA geweest en heb een verwijzing gekregen
Nu de rest nog regelen…
Kijken of ik ook de 15e terecht kan
Haha, nee… ik denk dat het na de vakantie wordt, maar het gaat in ieder geval gebeuren.

Wel echt super bedankt voor al die live reacties van iedereen!!
Dat doet me ook al goed
Liefs, Anne

tuurlijk meid wij zijno ok altijd heel lief voor elkaar
enne haha zou leuk zijn
misschien kunnen we regelen dat het dan de 15e een groepsgesprek wordt

nou ik moet de 15e afzeggen dus het wordt geen groepsgesprek meer
en neeee ik probeer er niet onderuit te komen…
maar was vergeten dat ik beloofd had te helpen met inpakken omdat mn ouders gaan verhuizen…aangezien mijn moeder niet goed is wil ik haar helpen en het moet wel dan want anders kunnen ze niet overhuizen
er komt gelukkig nog wat hulp en Rijco gaat in hun nieuwe huisje schilderen
dus zijn we samen even weg uit Helliemond

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker