Psoriasis

Astrid, hoe heet dat middeltje tegen psoriasis op je hoofdhuid? Ik heb al een Psorinal en een tea tree kuur geprobeerd, maar die helpen helaas niet.

Ik denk dat ik anders maar eens naar de huisarts ga, want het wordt al erger bij me!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

het enige wat tegen psoriasis helpt is zon en zout… of een kuurtje hier in boekelo maar daar zal je nog wel niet voor in aanmerking komen

groetjes Kim, mama van

en

ja of speciale lichttherapie
heeft mijn ex ook gehad.
ik zal toch maar eens naar de huisarts gaan misschien kan hij je verder helpen.
de klachten schijnen erger te worden na je 30ste en als je veel spanning hebt.
succes ermee

groetjes van Natasja

Kuurtje dode zee. Wordt soms vergoed door verzekering.

Er is nog niks wat echt tegen psoriasis helpt. Als dat zo was dan was het al van de daken geschreeuwd omdat er zoveel mensen zijn die het hebben en er dus goed geld aan verdiend kan worden. Maar goed. Effe dit nog. Er zijn meerderen soorten psoriasis. Ik heb het bv onder mijn hoofdhaar op mijn knieen en ellebogen achter en in mijn oren en in al mijn nagels. Dat zijn verschillende soorten. Voor op je hoofdhuid werkt lichttherapie bv al niet omdat het licht er niet goed bij kan met al dat haar. De dode zee werkt wel, maar alleen maar als je daar blijft. Zodra je terug komt, komt de psoriasis weer mee. Zeezout in bad werkt niet bij mij. Het beste is een verwijs van je huisarts voor een dermatoloog. Die ziet vanzelf welk soort het is en wat ervoor is. Ik had dermovate creme met pleisters voor op mijn knieen en ellebogen en voor op mijn hoofd ben ik effe vergeten maar als ik erop kom zet ik het meteen hier neer.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003