Pseudokroep?

Hallo!

Vannacht werd Kasper ineens krijsend wakker. Paul erheen, hoorde ik Kasper gieren en piepen qua ademhaling…dus hij bij ons liggen nou echt hij bleef er zowat in. En ook een enorme blafhoest erbij. Maar na een uur of anderhalf ging t veeeeel beter en is ie lekker weer op zijn eigen bed gaan slapen… Nu heeft mn broer als kind pseudokroep gehad en ik heb t idee dat dit t ook is??? Als ie t vannacht weer heeft bel ik morgen de ha wel (of is t handig om dat nu al te doen ??)

Ik ben trouwens heel rustig gebleven en Kasper werd ook heel snel rustig en dat leek ook goed te helpen

Groetjes, Els

Lijkt er wel op.
Heel verstandig dat je rustig bent gebleven.
Stomen helpt ook, dus de douche heel heet zetten, deur dicht en in de stoom gaan zitten, dus niet onder het water.
Even de huisarts bellen is ook geen overbodige luxe al kunnen ze aan een pseudokroep aanval weinig doen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hoi hoi

Inderdaad denk ik dat het pseudo kroep is.Fleur heeft het gehad toen ze 7 weken was.Alleen omdat ze zo klein was kon ze niet doorhoesten waardoor ze het erg benauwd kreeg en opgenomen werd.Maar stomen is in ieder geval heel goed en verder kunnen ze er niet veel aan doen.Als het te erg word idd even langs de ha.Soms sturen ze je dan door als het nodig is en krijgen ze een longcocktail om de luchtwegen weer vrij te maken.Maar hopelijk is dat niet nodig.Succes ermee.

Groetjes Pierine

Ze hebben tegenwoordig ook apparaatjes die je naast het bed kan zetten (of waar dan ook). Hoef je niet meer de badkamer in. Heb je al gebeld?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi hoi

Inderdaad hebben ze een apparaatje want als Fleur het nog een keer krijgt dan krijgen wij er ook 1 en inderdaad geeft dat een beetje de werking van stoom dus ben best blij dat die apparaatjes hebben hoor.Hoe gaat het nu??

Groetjes Pierine

nou die aanval was eigenlijk de enige die zo lang duurde met gierende ademhaling… Sindsdien af en toe wel een uur achter elkaar hoesten en iets piepen maar niet zoals toen. Maar hij heeft sinds eergister koorts en ligt nu alweer te slapen, ik ga morgen ff met m langs de ha. Had al wel gebeld maar de ha twijfelde tussen pseudokroep en allergie (maar hij heeft nog nooit 1 teken van allergie gehad)

Groetjes,. Els

arme jongen .nou er schijnen heel veel mensen last te hebben van allerie onderander is zelf op eens .hoop dat je arme mannnetje gauw weer beter word beterschap

groetjes marielle mama van
10-10-01