Dag allemaal,
Weer een bericht over Claire:
De afgelopen week eet ze ze steeds minder, maar is ze nog steeds levendig. Na mijn laatste bericht (toen had ze problemen met ontlasting) kreeg ik een laxeermiddeltje, en dat werkte!
Maar…eergisteren heeft ze haar eten uitgespogen en verder weinig gedronken. Ze werd hangerig en huilerig. En sinds gisteren één kleine plasluier…Vanochtend kreeg ze de fles én een flesje ORS: beiden gingen bijna op. Maar nog geen vijf minuten later, spoot het er uit! En ik bedoel geen mondje, maar alsof er een brandspuit open stond!
Meteen naar de dokter: die zei dat het een virusje kan zijn, en dat we er goed aan deden om te komen. Als we het wilden, kon hij ons doorsturen naar het ziekenhuis, of we keken het aan tot 14.00 uur, want dan zou hij bellen. Mijn vrouw moest werken, en ik heb vakantie, dus we hebben het KDV afgebeld, en nu zit ik met Claire thuis, erg zenuwachtig te wezen.
Ze heeft een uurtje geslapen, en werd daarna huilend wakker: honger! Of dorst…
Ze heeft drie keer 60ml voeding gekregen en een beetje ORS, maar dat is niet zo’n succes. Daarna voorzichtig spelen in de box en K3 zitten kijken, en nu slaapt ze, na een beetje huilen. Ook niest ze opeens veel, en heeft ze een snotneusje. In ieder geval is ze nog niet uitgedroogd.
Ik ga zo kijken of ze al een plasluier heeft en wachten tot de dokter belt. Ondertussen zoek ik me rot op internet, en de dingen die ik lees, word ik niet vrolijk van. Weet één van jullie wat het zou kunnen zijn?
[img]http://lb1f.lilypie.com/pZKrp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />