Wat een heftig programma zeg!
Ik zit nu te kijken en jank tranen met tuiten! Dat jochie van 17 maanden met SMA… Vreselijk!!! Dat je weet dat het kereltje misschien nog maar een jaartje te leven heeft… Ik kan daar echt niet tegen, het is zo oneerlijk!
En dat je dan als ouders weet dat je afscheid vaan je kindje moet gaan nemen, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dat moet zijn…
En dan verder al die stellen die al zoveel jaar proberen een kindje te krijgen, of al een kindje verloren hebben. Wat voel ik me dan gezegend dat ik twee geweldige, gezonde kinderen heb mogen krijgen! En ik heb zoveel respect voor al die mensen die zoveel moeite hebben moeten doen om een kindje te krijgen.
Tijdens mijn zwangerschappen heb ik er eigenlijk niet bij stil gestaan dat het ook fout kon gaan, natuurlijk erg prettig maar als je al die verhalen zo hoort van de stellen…
Ik ben dan ook net even bij mijn kindjes wezen kijken en ben zo supergelukkig op dit moment! Dat ik 2x een zwangerschap heb mogen mee maken, 2 heerlijke makkelijke kindjes heb mogen krijgen en bovenal MAMA mag zijn!
Moest mijn sentimentele bui even kwijt…