Wat denken jullie hier van?
ja ik hoorde het op het nieuws… hoe ze het willen realiseren … snap ik niet zo goed, voor papa’s en mama’s zou het wel fijn zijn natuurlijk…maar het lijkt me een drama met de uitvoering
Pippy is geboren 17.07.2009
Kan me niet voorstellen dat die proef gaat slagen. Wordt een rommelige toestand denk ik en lijkt me stug dat leerkrachten er blij mee zijn.
Morgen ben ik met de Pasen-werkgroep op school aan het versieren. Ik zal het de leerkrachten die ik spreek eens vragen hoe zij over dit nieuwe voorstel denken.
Groetekes, Sje
Ja dat lijkt me wel heel interessant Sje! Laat je het hier even weten. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het ook heel makkelijk is, vooral voor ouders die buiten de zomer op vakantie willen en ook voor leraren die dan (neem ik aan) ook flexibeler kunnen werken. Wie weet krijgen we nog wel school niet alleen met flexibele vakanties maar ook tijden en dagen! Vraag me af of dat de toekomst is?
Ik heb geeneen leerkracht gesproken vanochtend! Ja, alleen in het voorbijgaan (“oh wat zijn jullie leuk aan het versieren voor Pasen!”). Ze waren allemaal op doorreis met of zonder horde kinderen achter zich aan.
Directeur zat met zijn deur dicht dus die heb ik ook maar niet gestoord.
Mocht ik nog iemand spreken dan meld ik me hier!
Groetekes, Sje
Graag, ben toch nog wel benieuwd! Misschien zijn er ook leraren op dit forum die er iets over te melden hebben?