Produktwaarschuwingen!


#81

goed dat ik het niet gekocht had, ik wilde eerst die ipv abrick kopen.


#82

Gewoon terugbrengen Woezel! Zelfs zonder bon moeten ze je je geld teruggeven!

Groetekes, Sje


#83
quote:
Gewoon terugbrengen Woezel! Zelfs zonder bon moeten ze je je geld teruggeven!

Groetekes, Sje


Denk dat ik dat van de week idd ook maar ga doen, want Bo heeft er niks aan. Het staat onaangedaan in de kast, en dat is ook zonde.
Maar nog steeds, vind ik het wel raar dat ze er nu pas achter komen, terwijl dit dus al maanden in de winkel ligt!

liefs woezel


#84

Zie hier een produktwaarschuwing betreffende speenhouders:
http://www.productwaarschuwing.nl/2010/december.php?#tknlsph

Groetekes, Sje


#85

Inmiddels is er op dezelfde link een terughaalactie voor verschillende soorten speelgoed bijgekomen.

Groetekes, Sje


#86

Zie hier een terughaalactie van pluchen raamklevers!
http://www.productwaarschuwing.nl/2010/december.php?#plrkbb

Groetekes, Sje


#87

zie hier productwaarschuwing van de Xenos:
http://www.xenos.nl/info/gotan

Groetekes, Sje


#88

Productwaarschuwing van de Zeeman.

http://www.zeeman.com/getdoc/3f5637fe-77bb-42e6-8ff4-5442542b8f19/xxxx.aspx



#89

C&A roept babyschoentjes terug
AMSTERDAM - C&A haalt een partij babyschoentjes uit de handel omdat die te veel chroom kunnen bevatten. Klanten die de schoentjes al hebben gekocht, kunnen die terugbrengen naar de winkel. Ze krijgen dan hun geld terug of ruilen tegen andere schoentjes. Dat liet C&A donderdag weten. Volgens deskundigen kan chroom een allergische reactie veroorzaken wanneer het in aanraking komt met de huid.

De schoentjes liggen sinds september in de winkels. In Nederland gaat het om ruim negenhonderd paar. Vijfhonderd zijn al verkocht en worden nu teruggeroepen.

Groetjes,

Michèle


#90

Terugroepactie van Kruidvat en Trekpleister voor loopstoeltjes. Staat ook op de site productwaarschuwingen:

Kruidvat en Trekpleister waarschuwen voor een veiligheidsprobleem bij een aantal Bambino loopstoelen. Het gaat om loopstoelen in de kleuren aqua en lime met barcodes 8717333419530 en 8717333419547 en met productiecode 07/10 of 08/10, production line A. De productiecode is terug te vinden onder het tafelblad. De loopstoeltjes zijn sinds 7 september 2010 verkocht bij Trekpleister en sinds 19 oktober 2010 bij Kruidvat.

Bij de betreffende loopstoelen kan het gebeuren dat de speelboog, met het speeltje in de vorm van een bij, los kan laten als er hardhandig aan getrokken wordt. In het bijtje zitten kleine kraaltjes, en als deze ingeslikt worden kan verstikkingsgevaar ontstaan.

Als u deze loopstoel heeft, dan wordt u verzocht de speelboog te verwijderen. De loopstoel zelf is kwalitatief goedgekeurd. Als u contact opneemt met het Service Center dan kunt een nieuwe speelboog aanvragen. Het Service Center is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag, tijdens kantooruren, op telefoonnummer 0900 - 57 84 38 28 (10ct p/min).

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009


#91

Er is er weer eentje.

Het gaat dit keer om een speenkoort van Supernanna. Zie de site van productwaarschuwingen.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009


#92

Staat vandaag in de krant:

HEMA haalt speenketting terug AMSTERDAM - De HEMA waarschuwt donderdag klanten die een speenketting hebben gekocht. Het koordje ervan kan losraken waardoor de kralen aan de ketting ervan af kunnen komen. Als kinderen die in hun mond stoppen, ontstaat er verstikkingsgevaar. De HEMA vraagt ouders de speenketting uit de buurt van kleine kinderen te houden en terug te brengen naar de winkel.

Groetjes,

Michèle


#93

En…let op als je iets terugbrengt naar de Hema. Normaal moet je bij terughaalacties gewoon zonder bon of wat dan ook terug kunnen brengen en je geld terug kunnen krijgen.

Toen ik eens iets door een terughaalactie bij de Hema teruggebracht heb, heb ik heel mijn gegevens achter moeten laten. Dan kom je in een bestand (soort “zwarte lijst”) van mensen die zonder bon spullen retourneren. Ik heb er toen niet zo moeilijk over gedaan, maar achteraf is het belachelijk natuurlijk dat ze al die gegevens wilden hebben en ik ze nog gegeven heb ook! Blondt!

Dus let op dat je geen gegevens achterlaat bij die terughaalactie! Nergens voor nodig!

Groetekes, Sje


#94

terugroep actie van de Oranje spaarleeuw die je bij de ING kreeg als je rekening opende voor een kind. Toevallig gisteren op het nieuws gehoord…

Terugroepactie ING oranje Spaarleeuw

De oranje Spaarleeuw is een cadeau dat jonge spaarders ontvangen bij de opening van een ING Groeirekening. Uit onderzoek is gebleken dat het lampje in de staart van de leeuw er uit kan worden getrokken. Hierdoor kunnen kleine onderdelen van het lampje loskomen. Kleine kinderen kunnen die onderdelen in de mond stoppen waardoor verstikkingsgevaar kan ontstaan. Dit geldt alleen voor Spaarleeuwen die na 15 november 2010 verstrekt zijn door ING.

Uit voorzorg adviseren wij klanten die na 15 november 2010 een Spaarleeuw hebben ontvangen, deze buiten bereik van kleine kinderen te houden en af te geven op een ING-kantoor. Klanten die de Spaarleeuw inleveren ontvangen ter compensatie € 10 voor het ongemak. Daarnaast kunnen deze klanten aangeven of zij een nieuwe ING Spaarleeuw willen ontvangen zodra deze weer leverbaar is.

Klanten die na 15 november 2010 een Spaarleeuw hebben ontvangen, worden voor 5 mei as. geïnformeerd met een brief. Heeft u nog vragen? Belt u dan met 0800 0256 000 (gratis).


#95

Oeps! Die leeuw heeft Sylvie… Maar die staat hier mooi veilig boven op een kast, het is een spaarpot… geen speelgoed…

Ik weet nu alleen niet zeker of wij hem voor November hadden of erna… Volgens mij ervoor al… Want ik heb net even aan het lampje zitten trekken, maar krijg hem er met geen mogelijkheid af… Nou ja we zien wel of we een brief krijgen Maar volgens mij hadden wij hem al veel eerder

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#96

Er worden new born babypakjes van het merk Frendz (V&D) teruggehaald. Zie hier de produktwaarschuwing:

Groetekes, Sje


#97

Zie hier een produktwaarschuwing betreffende een speelgoedtrompet:

Groetekes, Sje


#98

Bij de kleine pakjes fristi (6pack) zaten slurprietjes. Die moeten weg gegooid worden, midden stuk kan losraken en in de keel schieten. Staat op teletekst bij de nos.

Liefs Michelle


#99

Ja die van die slurprietjes die je bij de fristi krijgt moeten inderdaad weg
Zie hier

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#100

Zie hier een produktwaarschuwing betreffende babyvestjes van de V&D:
http://www.productwaarschuwing.nl/2011/oktober.php?#vdfrzv

Groetekes, Sje