Produktwaarschuwingen!


#1

Er is weer een produktwaarschuwing die van toepassing is op mensen met kinderen. Misschien handig om dit topic elke keer te gebruiken als er een nieuwe waarschuwing is.

Zie hier een waarschuwing betreffende een fietsstoeltje:
http://www.productwaarschuwing.nl/2009/mei.php#gmgypmx

Groetekes, Sje


#2

Ik heb die niet, maar de topic is zeker makkelijk

Groetjes,

Michèle


#3

Goede zaak Sje! Kunt niet zuinig genoeg zijn op je kinderen! Ben helemaal voor om de productwaarschuwingen bij te houden.


#4

Zinvol topic, goed idee!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#5

Bedankt voor dit topic Sje, erg handig om te weten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker


#6

Zie hier een produktwaarschuwing betreffende de Bugaboo Bee:
http://www.productwaarschuwing.nl/2009/juni.php#bgbbee

Groetekes, Sje


#7

Super dat dit topic is vast geprikt!


#8

Zie hier produktwaarschuwing betreffende namaak-insulinenaalden:
http://www.productwaarschuwing.nl/2009/juni.php#nvnrdk

Groetekes, Sje


#9

Netjes afgehandeld hoor!

Groetekes, Sje


#10

Ik zal het je sterker vertellen. Ooit is van de Hema een terugroep-actie geweest van iets van glitterbadschuim ofzo. Mocht ook zo teruggebracht worden en dan kreeg je je geld terug.

Stond ik daar (zonder bonnetje dus want ik had dat spul al langer in huis en bij een produktwaarschuwing moet je zonder bon kunnen retourneren) aan de kassa, moest ik omdat ik geen bonnetje meer had een heel formulier in vullen met naam, adres enzo. Toen ik vroeg waarom dat was, want het was toch een terugroepactie, kreeg ik te horen “Ja dat doen we altijd als mensen zonder bon iets terugbrengen, dan kunnen we in de gaten houden of het vaker gebeurt door die persoon”.

Ik ben altijd erg mondig maar ik was te perplex om er verder op in te gaan. Achteraf had ik natuurlijk moeten protesteren. Later bedacht ik ook dat het een personeelslid was wat ik daar nog niet eerder gezien had. Jong gastje, dus mogelijk ook nog eens een stagiaire ofzo. En die was dus duidelijk niet op de hoogte hoe te handelen bij terugroepacties.

Voortaan stel ik me in elk geval een stuk mondiger op als het om terugroepacties gaat.

Groetekes, Sje


#11

Stond net een productwaarschuwing in de krant voor de slaapzakjes van het kruitvat.

Babyslaapzak Kruidvat gevaarlijk
RENSWOUDE - Drogisterijketen Kruidvat waarschuwt voor een verstelbare babyslaapzak die mogelijk gevaar kan opleveren. Daarom roept Kruidvat donderdag in een krantenadvertentie op het artikel niet langer te gebruiken.

Het blijkt dat de plastic drukknoopjes van Winnie de Poeh-slaapzakken van het merk Disney Baby mogelijk kunnen losraken. Deze knoopjes zouden door baby’s kunnen worden ingeslikt.
De slaapzakken zijn door Kruidvat vanaf 26 mei van dit jaar verkocht in de kleuren blauw, rose en wit. Mensen die een dergelijke slaapzak hebben gekocht kunnen zich bij Kruidvat melden om het aankoopbedrag terug te krijgen.

Groetjes,

Michèle


#12

Je was me voor michèle maar weet je zeker dat je het aankoopbedrag terugkrijgt want op tv werd dat niet gezegd en ze worden al veel langer verkocht want dylano heeft ze al vanaf 2 maanden en dies nu 8 maanden dus een half jaar werden ze zeker al verkocht bij mij is poohbeer al bijna niet meer te zien van het wassen en heb de rits al een keer vastgezet geloof niet dat ik mijn aankoopbedrag nog terug krijg
hij gaat nu dus wel weg. had er 2 maar een was al helemaal gemold hahahaha en de ene heb ik voor 10 euro gekocht en de andere voor 5 dus ben dan zeer benieuwd welk aankoopbedrag ze gaan teruggeven aan de mensen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#13

Volgens mij moet je altijd het aankoopbedrag helemaal terugkrijgen bij een produktwaarschuwing. Ongeacht hoe lang je het produkt al hebt. Of op z’n minst een vervangend gelijkwaardig produkt.

Er worden op het moment toch ook Senseo’s teruggeroepen die geproduceerd zijn sinds 2006?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 25 Jun 2009 11:49:41


#14

ja klopt want er is er 1 ontploft.

Groetjes,

Michèle


#15

En die worden ook allemaal gratis gerepareerd of gratis vervangen, dus het maakt niet uit hoe lang je een produkt al in huis hebt.

Groetekes, Sje


#16

Ik zou hem dan toch graag vervangen zien dan gerepareerd.

Groetjes,

Michèle


#17

Die keuze geven ze niet, maar ik heb al wel van verschillende mensen gehoord dat ze gewoon een hele nieuwe Senseo gekregen hebben. Volgens mij is dat ook veel goedkoper dan elke Senseo repareren.

Groetekes, Sje


#18

ja dat lijkt mij ook ja. Ach ik zet koffie met de hand.

Groetjes,

Michèle


#19

Ik zal er is mee teruggaan en dan kijken wat ze doen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#20

Las gisteren op het internet dat een slaapzak van het Kruidvat niet goed is en de drukknoopjes los kunnen gaan zitten.

Gaat om de Winnie de Poeh slaapzak die je kunt verstellen.