Hai!
Ook ik ken je probleem…Wat fijn om hier te lezen dat er meer kinderen zijn die dit doen! Bij mijn zoontje in de groep is er verder niemand die dit doet, dus ik begon al te denken dat het abnormaal was…Wij vermoeden zelf dat het echt gewoon komt omdat hij nog niet uitgespeeld is als ik hem kom halen. Ik kan het me ergens ook wel voorstellen: mama brengt mij naar school, waar ik lekker mag spelen, en dan komt ze me weer ophalen, terwijl ik nog die ene toren af wilde bouwen…grrrrrrrr. IK WIL NIET NAAR HUIS!! Vaak is bij mijn zoontje het probleem, dat hij wil doorkleien. (meestal is op onze speelzaal kleien de laatste activiteit) Als ik hem beloof dat we s’middags thuis ook nog wel even kunnen kleien, dan gaat hij meestal wel mee. Ik zeg hem trouwens ook al thuis, voordat ik hem wegbreng, dat hij lief moet zijn als ik hem ophaal, omdat hij anders bv. s’middags niets lekkers mag, werkt ook wel aardig. En als dat dan allemaal niet lukt, verlaat ik met knalrode wangen, een peuter in de buggy en een peuter op mijn schouder de speelzaal…haha. Nog even afzien denk ik dan…
Groetjes Charon, mama van Thomas(3) en Robin(1)