Problemen met zoontje 20 maanden


#1

hallo,

ik denk dat hij echt nu wel in een lastige periode is, zijn tanden kunnen het niet zijn want die heeft hij allemaal al.
Hij huilt en krijst de ganse dag voor de kleinste onnozelheid.
Slapen doet hij ook al niet meer alleen als hij omvalt van de slaap en dan nog bij mama en papa
Ik en mijn man beginnen daardoor al problemen te krijgen.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat kunnen we doen of gaat dit wel over?
soms denk ik dat als hij klaar is voor school hem zullen weigeren?


#2

Hoi Runejune, hoe oud is je zoontje? dit is wat makkelijker om antwoord te geven op je vraag.
En daarnaast zou ik toch hoe oud hij ook is hem heel snel laten wennen aan zijn eigen bed. Ook al schreeuwt hij moord en brand (tenzij hij ziek is oid laat je hem niet brullen) maar slapen doe je in je eigen bed! ( is mijn mening)
Ik heb overigens bij mijn onrustige zoontje van nog geen jaar kindival gebruikt. Google daar maar eens op misschien heb je er wat aan. Als hij goede nachten maakt zou hij vast beterder op de dag zijn.
Greetz


#3
quote:
Hoi Runejune, hoe oud is je zoontje? dit is wat makkelijker om antwoord te geven op je vraag.

20 maanden staat in de titel.

Groetekes, Sje


#4

@Sje dankje, niet gezien :S
tja 20 maanden of 3 jaar slapen doe je in je eigen bed Is het elke avond huilen of is hij gewoon wakker en gaat hij niet slapen, waarom ligt hij bij jullie in bed? Wat is de reden dat je dat doet als ik vragen mag?
Misschien hebben andere nog tips, …


#5

Mijn meisje van net 18 mnd oud slaapt ook regelmatig bij ons in bed hoor.
Maar zij heeft een ziekenhuis verleden en al 5 keer in het zh gelegen.
Daardoor durft ze niet echt in haar eigen bedje te slapen.

Maar ik denk dat je zoon in een sprong zit.
Mijn dochtertje zit daar ook middenin.
Maar zij zit nu in de 18 mnd sprong…

Hopelijk is dat sprongetje snel voorbij.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#6

Een sprong met 20 mnanden…??

Hoelang gaan die sprongen door dan?
Zo zou je ook kunnen zeggen dat 13 jarige pubers last hebben van een sprong:D

Een vriendin van mij had ongeveer hetzelfde probleem met haar zoon. Huilen bij slapen uren lang doorhuilen en uiteindelijk op de grond in slaap vallen. Het was een lastige maar gelukkig voorbijgaande fase. Het was in 1x over en nu gaat het prima.

Hoelang duurt deze periode al?

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Het sprongenschema gaat tot ongeveer week 84.
Daarna is het allemaal zo onvoorspelbaar hoe de buiten van een dreumes/peuter verlopen dat het peuterpuberteit heet.

Groetekes, Sje