Ik had vorige week precies hetzelfde probleem. Precies hetzelfde schema als die van jullie, Ik moest van het CB ookovergaan op drie flessen, en zag dat helemaal niet zitten. Ik heb er hier zelfs een topic over gemaakt. En net of hij het allemaal meeleest, na een paar dagen at hij zijn hele groente hap rond half 6 op, en dronk vervolgens maar de helft van de fles van 7 uur. Met als gevolg dat hij smorgens om 5 uur wakker werd van de honger, in plaats van 7 uur zo als daarvoro altijd. Dus ik heb ook een fles geschrapt, en nu gaat het weer goed! Zonder enige moeite is de fles vn 3 uur er af! Hij krijgt nu om 8 uur een bordje pap, van de helfst van zijn fles,e n de andere helft drinkt hij de melk uit zijn fles. Om 11 uur fruit, en half 1 fles, en daar gaat vanaf vandaag een broodje bij. Dan om half 5 groente en om 7 uur de fles. en meneertje slaapt weer tot 7 a 8 uur door:D
In de middag wil ik hem iets laten drinken, maar daar werkt hij nog niet aan mee, een paar slokjes waarvan de helft weer uti zijn mondje loopt. Maar een bekertje yoghort gaat er wel in, dus dat doe ik nu, om hem goed te laten wennen aan de tuitbeker. Wel blijf ik ook de diksap of water aan bieden rond een uur of 3.
Groetje Anouk