Probleempjes... met test.. help

Hallo.
ik ben cladys, sorry dat ik me zomaar hier ff aanmeld.
ik heb een vraagje want ik snap iets niet helemaal.

ik heb vrijdag sex gehad, Onveillig…
en heb zaterdag een test gedaan, maar er stond negatief.
maar eigenlijk kan ik nog geen test doen toch?
meteen de dag erna gaat dat niet…
ik weet het niet zeker, wanneer kan ik dan de test het best gebruiken.?

want op de test stond een streepje. Niet zwanger dus.
maar ik las ergens dat je die test moest doen wanneer je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar ik ben heel erg onregelmatig, want ik slik de pil niet omdat daar hormonen inzitten waar ik niet zo goed tegen kan.

ik weet nu niet wanneer ik die test het beste kan doen?
kan het zijn dat ik tog zwanger ben ondanks dat erop stond dat ik niet zwanger ben?

Groetjess Cladys
xxxxx

( Thanks A Lot Alvast )

Hoi Cladyss
Ja het zou kunnen dat je zwanger bent maar het hoeft niet. Het ligt er maar net aan wanneer je je eisprong hebt. Maar als ik jou was zou ik nog een keer testen over twee weken met ochtendurine. Dat hcg hormoon is dan sterker. groetjes chantal

Chantal

quote:
Hoi Cladyss Ja het zou kunnen dat je zwanger bent maar het hoeft niet. Het ligt er maar net aan wanneer je je eisprong hebt. Maar als ik jou was zou ik nog een keer testen over twee weken met ochtendurine. Dat hcg hormoon is dan sterker. groetjes chantal

Chantal

Hey
oke thanks voor je reactie,
ik wil het zeker weten.
ik ben dan wel 18 jaar maarja een baby is meer dan welkom.
fijn dat ik het dan weet,
raad je me ook een speciale test aan of maakt dat niks uit.
dit x had ik gewoon etos merk.
maar ik hoorde dat clearblue goed was.

Thanks voor tip!
xxxxCladyss

volgens mij maakt het niet zoveel uit. ik had altijd claerbleu. ook goed op de signalen van je lichaam letten zoals misselijk enz. je kan ook naar de dokter gaan dan kost het je niks.groetjes chantal

Chantal

quote:
volgens mij maakt het niet zoveel uit. ik had altijd claerbleu. ook goed op de signalen van je lichaam letten zoals misselijk enz. je kan ook naar de dokter gaan dan kost het je niks. je kan ook testen volgende week het ligt er maar net aan wanneer je de eisprong gehad hebt. groetjes chantal

Chantal

Chantal

Als je nou gewoon heel goed de gebruiksaanwijzing leest, daar staat precies in op welk moment na hoeveel dagen je het beste die test kunt doen.

Vrijdag sex en zaterdag test is zonde van je geld. Als je niet zwanger had willen zijn had je beter gisteren de huisartsenpost kunnen bellen voor een morning-after-pil. Weet niet of het daar nu te laat voor is.

Groetekes, Sje