Probleempje?!

Hallo allemaal

Jullie kennen het misschien wel oma’'s die kadootjes geven.
Nou hier dus ook zo alleen heel erg.
Mn zoontje krijgt in ieder geval elke week een kadootje en als
oma nog eens langskomt ook nog eens.
Ik vind het echt niet zo leuk hoor .Hij vraagt nu zelfs aan mijn moeder ook om kadootjes hioj is net 2 man.
Heb al gezegt hoor tegen schoonmoeder dat dit niet kan maar helpt dus niks
IEmand tips!!!

Ja, gewoon teruggeven die cadeautjes. Gewoon blijven zeggen dat je het niet wilt dat je zoontje steeds cadeautjes krijgt.

Groetekes, Sje

idd gewoon terug geven,en duidelijk zeggen dat je dat niet wilt hebben

kijk dat ze af en toe eens wat meenemen oke,maar op zo manier kan je volgend jaar een speelgoed winkel beginnen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zo valt de waarde van een kado ook helemaal weg, heel normaal dat je er eentje krijgt. Ik zou het nog eens duidelijk maken, misschien dat je man dit beter met zijn moeder kan overleggen anders ( als dat nog niet gedaan was dan ). Mocht het desondanks nog niet ophouden, dan kwam ze er bij mij “met een kado” niet meer in. Zonder kado wel ( hahahaha maf eigenlijk he )

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ik ken het ook op een gegeven moment zij mijn schoonmoeder julie moeten toch eens wat opruimen ja hallo heb ik gezegd wie begint er mee jullie toch van ons krijgen ze af en toe nog wat als beloning maar meer ok niet

Hij zegt steed ik jarig. Hij snapt er zo niks van natuurlijk. en als ik hem straks een keer iets geef dan is het al weer gewoon natuurlijk voor hem.
We hebben het inderdaad al zo vaak gezegt maar het kwartje valt niet
Ik heb er maar 1 zegt ze dan. tja verpest die dan niet denk ik dan
Zit er mooi. haha

Gewijzigd door - likie op 31 Mar 2008 14:17:37

Ook mijn kids hebben zo een oma,
in het begin was het wel erger als nu, maar ook bij ons was het zo, als mijn schoonmoeder kwam zei luc steeds oma cadeau en dat vond ze dan gek!!!.
nu heb ik gezegd als je per se iets wil geven geef dan kleding daarhebben we wat aan.
dat hielp want kleding kopen vind ze lastig, probleem opgelost

mijn moeder komt elke keer met zo’n ei aan, een kinderchocolade ei… heel irritant die dingen. Luca trekt bijna haar tas uit haar armen om dat ei te zoeken. Gelukkig luistert ze af en toe wel, en neemt ze niets mee. Maar nog net iets te vaak naar mijn zin!!! en dat is dan mijn eigen moeder he… zou toch moeten luisteren naar haar eigen dochter

Lilypie Expecting a baby Ticker

Op dinsdag heb ik altijd mijn boodschappen- en poetsdag.

De kinderen zijn die dag altijd bij mijn ouders. Leuk voor mijn ouders, leuk voor de kinderen en makkelijk voor mij. Heerlijk het huis gewoon 1 dag in de week helemaal schoon.

En dan presteert mijn moeder het, als ze 's avonds de kindjes thuis komen brengen om ze een of andere kruimelkoek mee te geven “om thuis op te eten”.

Zucht…
En leg dan maar eens zonder herrie te krijgen met de kinderen uit dat ze die koek tot de volgende dag moeten bewaren. Ze zijn al bekaf na zo’n dagje opa en oma, dus discussie over een koek is not done!

Dus ik heb onze meiden gezegd dat ze voortaan tegen oma moeten zeggen dat we thuis zat te snoepen hebben en dat ze niks meer mee hoeven om thuis op te eten.

En inderdaad, het is nu al een aantal weken op een rij niet gebeurd dat ze iets lekkers mee naar huis namen. Dus het signaal is blijkbaar doorgekomen.

Groetekes, Sje