Proberen te zitten


#1

Als ik naar Jordan kijk zijn de 5 maanden en de 1 week die hij nu is, zo snel omgevlogen! Hij is eigenlijk al geen kleine baby meer als ik zo naar hem kijk…

Hij heeft zijn tenen ontdekt en kan al draaien, maar nu is hij zo ver dat hij ook alleen wil gaan zitten. Helaas lukt dit nog niet altijd en kiggelt hij wel eens om, waarna hij keihard gaat schaterlachen…

1 seconde na deze foto lag hij alweer plat, maar hij geeft niet op!

Mijn stoere jongen

Love Life

Gewijzigd door - Jesmerize op 31 Mar 2011 17:45:03


#2

Hihi ja het gaat zeker weten snel Ik weet nog als de dag van gister dat Sylvie op de wereld kwam en hoe klein ze was en dat ze nog zo hulpeloos was en niks kon. En morgen word ze 1
Geniet maar van de kleine dingetjes. Voor je het weet zit, kruipt en loopt hij en is er niks baby achtigs meer aan
Mooi ventje, leuke foto

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#3

Ja joh, dat baby-achtige is er snel af. Leuk ventje!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Stoer kereltje hoor!

Maar het gaat idd hard, kan me ook Luka’s geboorte als de dag van gister herinneren en nu is nummer 2 al bijna op de wereld!

Maar echt een kereltje om trots op te zijn!



#5

Wat een stoer ventje zeg! In z’n spijker-outfit helemaal super.
Tja wat gaat het hard he? Mijn mannetje wordt al weer bijna twee en toevallig zaten we van de week weer eens beelden terug te kijken van zijn couveuze tijd, echt niet meer voor te stellen dat ie zo mini is geweest. Ze zijn idd zo snel baby-af, en wat ze allemaal bijleren tussen 1 en 2 jaar… niet te geloven!

Lekker van genieten!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers