Probeersel

heb geen idee hoe je foto’s plaatst…

ps, je foto staat erop ( wat een lievie !). Je oorspronkelijke foto was veel, veels te groot. Ik heb hem dus via Tinypic verkleind en geupload zoals hieronder al beschreven werd door mini-boy.
Groetjes Asje

Gewijzigd door - Asje op 29 Jul 2009 09:08:49

Dat blijkt!

Groetekes, Sje

stomme forum code

Oh, da’s een lelijk grote-mensen-woord wat jij daar zei!!!

Groetekes, Sje

En nu kan ik zelfs m’n tickers niet meer zien! Ben er niet eens aangeweest!

pffff, weer mislukt

Irritant hé… het lijkt allemaal zo simpel maar ik heb ook poos gevogeld en nog gaat het niet altijd van zelf. Hier de manier zoals ik het doe.

1. Sla je foto op in het programma ‘paint’ (wel op ‘opslaan als’ klikken, anders ben je de originele foto kwijt) Dit doe je door op de foto te klikken met je rechter muisknop en dan paint te kiezen. Dan kan je foto kleiner maken (wel 50% kleiner)
  2. Ga naar tinypic.com en laad daar de foto zoals je die in paint hebt opgeslagen (kan zonder in te loggen, helemaal gratis)
  3. Kopieër de code die je na het laden krijgt en die betrekking heeft op het plaatsen op een forum/messageboard (eventueel nog even verkleinen)
  4. Plak die code in je bericht op ikkeben.

Succes!! Ben benieuwd naar de foto’s…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Je banners zijn nu weer een orde, deze heb ik aangepast in je profiel. De link van facebook werkt niet omdat dit niet een openbare foto is en waarom je eerste poging niet werkt, zoek ik nog even uit. Ze staan allemaal wel in de juiste img codes, dus daar ligt het niet aan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 29 Jul 2009 08:04:58

bedankt! Ga het straks proberen op mini-boy’s manier.

grote zus toen ze nog klein was.

wat een moppies zeg, daar kan je trots op zijn

Liefs en dikke kus brenda en charissa