Prittstift

Hallo allemaal.
Ik zit met een paar kleine maar toch erg lastige probleempjes.
1.Nu het weer wat slechter is en we veel binnen zijn vervelen Niels en Iris zich behoorlijk.Ze lopen daardoor mij de hele dag achterna,Iris hangt de hele dag aan mijn li.been en Niels,die zijn kleine zusje nadoet,aan mijn rechter.Als ik op de bank zit willen ze allebei op mijn schoot,en als ik de krant lees dan gaan ze er allebei bovenop zitten.Ik kan zelfs niet naar de w.c.want dan moeten ze er ook bij in,en tijdens het koken willen ze allebei op het aanrecht zitten
Wie heeft er tips,want ik wordt gek van al die aandacht!!!
2.Iris is een enorme klimmer.Sinds vorige week kan ze op de eetkamerstoelen klimmen en vanmorgen liep ze tot mijn grote schrik,over de eetkamertafel.(met een big smile).Wie heeft er ervaring?Wat moet ik doen?(Ik kan moeilijk alle stoelen uit de kamer halen,toch?)
Groetjes Eljada

Hoi Eljada!
Ik heb maar een klant voor mijn entertain bureau, maar jij heb er 2…
Robin wil ook erg graag en veel aandacht…
Hoewel mijn tips eigenlijk voor 1 kind is, denk ik dat je er wel wat uit kunt halen…Ik ga iedere dag gewoon naar buiten, ff fietsen of boodschappen doen, naar de markt, even naar oma en opa, allemaal voor een uurtje ofzo…Wat ik ook doe…ik heb een tas gemaakt en dat is de verkleed tas…daar zitten allemaal zonnebrillen, hoeden, kettingen, petjes en sjaaltjes in. De verkleedtas wordt met veel bonbarie en K3 uitgepakt en dan kan het feest beginnen, ook dit niet langer dan 1 uur…Uiteraard hoort daar een fototoestel bij! En wat wij ook wel eens doen is onze keukendeur (van glas) beschilderen met vinger verf en die dan vol trots aan papa laten zien die avond…Verder is er in de biep genoeg aanbod voor leuke boeken vol ideeen voor spelletjes…een tip…Spelen met peuters en kleuters van Dorothy Einon… Liefs Daantjuh

Hahahaha!
Leuk hoor,en een goeie van dat Entertainbureau.Inderdaad,zo voelt het wel ja.
He,Armanda,toch wel even lekker om te weten dat het weer overgaat…MAAR WANNEER ???.Hahaha.
En Daantjuh.Hele goeie tips hoor.De Biep daar kom ik natuurlijk al minimaal 1 keer per week maar ik had nog nooit aan zon spelletjesboek gedacht.Ga ik morgen meteen halen.
Maar verkleedkleren,die heb ik nog niet.Ga morgen gelijk eens wat verzamelen hier en daar.
Maar ik begrijp uit jou verhaal wel dat jij dus ook de hele dag met hem bezig bent.Of speelt hij ook wel alleen?En wordt jij daar soms ook niet een beetje zat van(altijd mee moeten doen?).Ik soms wel hoor!
Ik heb trouwens ook nog een leuk spelletje voor jou.Wij doen hier altijd 1 keer per dag(zoals je zegt alles voor een klein uurtje),Muziekje.We hebben een cd van een muziekkorps en dan gaan we met zijn 3-en achter elkaar door de kamer lopen.Niels met een pandeksel met hoten lepel.Iris met zon plastic trompetje en ik doe net alsof.Ik deed het al met Niels,maar nu Iris loopt doet zij ook mee.Leuk hoor!
Groetjes Eljada