Prins Bernhard is overleden

Ik zag net dat Prins Bernhard is overleden.
Toch nog wel snel zeg.
En een paar dagen voor de eerste verjaardag van Amalia…brrrr…vervelend hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

zou gezegt zijn op sbs 6 lees ik maar er staat nog steeds overal dat hij in het ziekenhuis ligt

Tries

Liefs Tries

Tv is oo alles nog gewoon, normaal worden dan de tv progamma’s van ned aangepast

Tries

Liefs Tries

waar lees je dat??

groetjes Kim, mama van

en

Er komt een extra nieuwsuitzending.
Kan me bijna niet voorstellen dat dat alleen voor een opname in het ziekenhuis is.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Zie het ook net dat hij overleden is
Het is wel beter voor hem
treurig voor de familie
Groetjes Heleen mama van Robin

R.I.P. Prins Bernard.

Wel sneu voor de kinderen en kleinkinderen in 1 jaar je vader/opa en moeder/oma verliezen. En dan ook nog eens zo kort voor de eerste verjaardag van Amalia.
Ik leef met ze mee.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Ja, ik vond het ook al sneu voor koningin Beatrix.
'T is tenslotte nog niet zo heel lang geleden dat haar man overleed en dan nu ook nog vrij snel achter elkaar haar moeder en haar vader.
Tuurlijk hadden de laatste twee een zeer respectabele leeftijd, maar toch…het zijn en blijven toch je ouders.

ik vindt het ook zielig maar bernhard had een hoge leeftijd en het ergste leed is hem bespaart gebleven .ja het is net wat bieb zegt over de konigin het is heel erg als je in zo n korte tijd drie dierbaren mensen moet verliesen .gisterenavond rond half tien werd het bekendbaar gemaakt dat hij is overleden

groetjes marielle mama van tanja

ik hoorde het gisteravond om 10 voor 9 tijdens onze pauze op het werk.
de man van een collega belde om het te zeggen

Ja, ik las het ook al eerder.
Nou ja, wat maakt het uit.
Ben benieuwd wanneer de uitvaart is.
Ik denk dat daar weer ruim een week overheen gaat.
Dan heb je een paar dagen voor de uitvaart dus Amalia’s eerste verjaardag.
Dubbel hoor.

Ik zei toevallig laatste tegen een collega (toen ik in een roddelblad las, dat ze ‘weten’ dat Maxima op Amalia’s verjaardag gaat bekendmaken dat ze weer in verwachting is) dat ze de laatste tijd een flinke babyboom hebben. Maar als Bernard gaat, dat ze ook veel (Claus, Juliana) verliezen in korte tijd. En nu is Bernard inderdaad gegaan.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik zag het ook gisteren net voor 21.00 uur al voor het eerst in beeld verschijnen. Het is snel gegaan inderdaad en wat sneu voor de familie. Is wel erg veel op zo`n korte tijd. Er is nu een einde gekomen aan de oude generatie van het koningshuis.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Vanochtend was er een stukje op de radio waarin ie zei “ik heb geen specefieke ideeen over de dood, als het zover is zal ik me afvragen of mijn werk klaar is. Als dat niet zo is dan zal ik me ergeren.” Vond ik wel een goeie en ik hoop dat ie wel klaar was.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003