Prikken mees

hoi, nou de prikken zijn goed gegaan, begon ff te huilen bij de tweede iets meer, maat 't viel me mee. ondanks dat hij dus 2 wkn in het ziekenhuis heeft gelegen met die voedingsproblemen en nu nog 6 flessen van 120 drinkt was hij goed aangekomen, laatstse keer kleine maand terug was hij 4675gr en nu dus 5305 gr! Ondanks alles doet hij het dus goed gelukkig. Hij ligt nu lekker te slapen, hopelijk krijgt hij er geen last van. Nu kijken wat ze morgen bij de kinderarts zeggen en dan hebben we alles weer gehad.

Klinkt goed enne slapen is altijd goed

En Morgan heeft bij de eerste nergens last van gehad. Alleen bij de tweede lichte verhoging.

Groetjes,

Michèle

hoi
Hier ook bij de eerste prikken geen last gehad, hopen dat dat jullie ook bespaart blijft!

Groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

je he dat vond ik ook. Je bent toch altijd weer blij als het goed gaat, moest eigenlijk wel lachen dat hij zo goed aan gekomen was, de wijkverpl. kundige keek me aan toen ik vertelde dat hij dus nog steeds op die 6 van 120 zat. Je zag haar denken en het schema afgaan, haha.

hoi,
tara heeft vorige week haar prikken gehad en gelukkig nergens geen last van gehad. wat fijn dat hij gewoon goed groeit. zeker na wat jullie allemaal al hebben doorstaan met de kleine man.
hopelijk gaat t nu alleen maar de goede kant op.

groetjes jolanda

wat supergoed van Meesje!
idd die 2e prik sucks helemaal natuurlijk de 1ste deed rico een geluid maken van afkeuring maar bij die 2e ging hij gillen.
zo’n 10 seconden en was weer blij met traantjes in zn oogjes
rico was alleen ziek met de 2e dktp/hib /pneu
had ie bijna 40 graden koorts maargoed dat was goed te stillen met een pcm
laat je weten hoe het bij de KA is gegaan?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi hoi, mees heeft gisteravond toen ik hem uit bed haalde voor de laatste fles toch een beetje verhoging gehad. Toen ik hem uit bed haalde voelde ik het al, 38gr had hij. Drinken had hij ook niet zo’n zin in, dus toch maat weer terug naar bed toen hij maar 85cc gedronken had. Heb hem geen zetpil gegeven omdat ik het nog ff wou aanzien. Bij de fles van 0500u had hij alweer gewoon 37.3 dus helemaal goed. De kinderarts was helemaal tevreden heeft allen een extra drankje gekregen voor de ontlasting, dat was wat hard en hij had er last van krampjes omdat hij het niet kwijt kon. We mogen EINDELIJK naar 5x150, dus hopelijk tuft hij door tot 7u 'smorgens. We gaan de goeie kant op.
gr patries

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met Mees.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

nou wat fijn dat t eindelijk zo goed gaat.moet zeggen hier gaat t ook stukken beter. moet over twee weken terug naar de kinderarts. gister kwam er toch weer wat zuur omhoog. ze had er zichtbaar last van, maar dit komt eigenlijk bijna niet meer voor.

groetjes jolanda

nou dat is ook gewldig voor jullie dat het goed gaat. Ik ben weer te voorbarig geweest, tis weer een rot dag! Vandaag voor het eerst op die 5 flessen, mees werd tegen half 6 wakker. De boel gerekt tot kwart voor 7, en meen je dat hij wou drinken! Ben weer een goed uur bezig geweest met het resultaat 110 gedronken, om hopeloos van te worden. Hij krijgt weer krampen, straks heeft hij flink gepoept, daarna wou hij ook niet geweldig drinken. Hij had meer zoiets als ik drink krijg ik krampen dus nu ff niet. Bah bah bah en ik moet nog de hele dag, hopelijk gaat het snel weer beter.
gr patries