Prikjes

Hallo allemaal,

Ik ben benieuw hoe jullie kleintjes reageerden op de prikjes.
Ik zit hier met twee lastige baby’s. Ze hebben gister hun eerste prikjes gehad.
Ze drinken allebei de fles niet leeg en huilen veel. Koorts hebben ze niet.
Is dat gewoon? Het cb zei gister dat ze er alleen slaperig van worden, maar ze zijn juist kláár wakker. Wat zijn jullie ervaringen?

groetjes Mirjam

Hallo…

ik moet zeggen dat ik er eigenlijk geen slechte ervaring mee heb. Op het prikken zelf na dan. Dat is een drama. De laatste keer (4’de prik) had mijn zoontje wel wat verhoging, maar verder ook niets. Ik geef ook zomaar geen zetpil, het lichaam moet het toch zelf oplossen.

Gr Sandra

Senna heeft er nu drie achter de rug. Na de 1e heeft ze echt wel 4 hangerige dagen gehad, waarbij ze minder dronk.
Na de 2e prik een zeer, stijf en rood been, veel huilen als ik het aanraakte, duurde 2 dagen toen over. Viel toen moeilijker in slaap. Ook als ze dan wakker werd van haar dutjes, meteen krijsen want als ze het bewoog deed het enorm zeer.
Na de derde eigenlijk geen last.
Gelukkig hoeft de 4e pas met 11 maanden, ff rust.

Groet Vanessa mama van Senna.

nou onze britt heeft van alle prikjes die ze gehad heeft geen last gehad volgende maand is ze 11 maand dus maar afwachten hoe het dan gaat maar denk wel goed het is een bikkel haha

Hier hebben ze ook nooit zoveel last gehad van de prikjes. Ze waren soms wel wat huileriger de dag na de prik. Ze dronken bij mij wel gewoon. Maar dat huilen was niet altijd. Vooral bij de 1e paar prikken.
En het kan inderdaad dat kinderen wat slaperiger worden van een prikje. Zeiden ze tegen mij ook. Maar Jesse en Jamai hebben dat nooit gehad. Ze sliepen hetzelfde als altijd.

liefs Diana

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mijn dochter heeft het eerste prikje goed gedaan, wel heel veel gehuild tijdens het prikje, maar heeft vanaf de eerste prik voor het eerst doorgeslapen dus dat was toppie, maar met de tweede prik was het drama. Ze is een week uit haar doen geweest echt een drama. Alleen maar gehuild en moeilijk in slaap komen, hazeslaapjes, maar na een week was het voorbij. Over 2 weken moeten we voor de 3e dus ben benieuwd hoe die gaat verlopen.
Succes met de twee kids, maar komt allemaal goed. Duurt maar even, maar is wel vervelend idd.
Liefs Natasja