Prikje

Vandaag met Ian de bmr en de meningokokkenprik gehaald op het CB. ZOOOOOOOOOOoooo zielig…ik heb hem nog nooit zo verdrietig gezien. En nu, het is om 13:30 gebeurd, hoor ik hem nog geregeld zuchten en mekkeren in zijn bedje!!! De hele dag was het een angstig manneke…ben benieuwd of tie het morgen is vergeten, brrrrrr

Gewijzigd door - Corrine op 12 Mar 2003 22:10:01

ach gossie die rot prikken ook
nou dikke knuf voor je mannetje

groetjes bianca

ochhhhhhhhhhhhh dikke kusssss er op

Tries

En, is hij het vergeten? Vast wel.
Je moet maar zo denken, weet jij er nog iets van toen je ze zelf kreeg als baby?

Hoop dat ie vandaag niet ziek is van de prikjes.

Groetjes Miriam

Het is en blijft zielig hoor!!
Ben benieuwd hoe het verder met hem gegaan is!

Groetjes, Bianca

en is het leed al geleden nu?? kussie erop van sofietje

Oeoeoeffff, nou het was me een nachtje wel…maargoed, het gaat alweer een stuk beter met 'm hoor. Wilde veel nabijheid…(terwijl hij de laatste tijd echt een stoer manneke is, en niet stil op schoot wil zitten, maar wil stappen en kruipen…)zijn armpje mocht ik nog niet aanraken, op de plek waar hij geprikt is is het vuurrood, en wat dik. Heb er maar arnica opgesmeerd, en een kamilletheebadje gemaakt…lijkt te werken! Beentje ging prima! Maar hij associeerde liggen op de commode m.i. vandaag met het krijgen v.e. prikje(!?) want wanneer ik zijn luier wilde verschonen, ging hij krijsen wanneer ik hem op de commode legde, en werd heel angstig…(en ik maar liedjes zingen…) hopelijk is hij morgen nog wat rustiger, en is het leed geleden! Bedankt voor jullie meeleven!!! Idioot he, maar sinds ik mama ben heb ik het gevoel alsof al mijn zenuwen "op scherp"staan, en alle verdrietjes en pijntjes veel heftiger "binnen"komen!

goed smeren inderdaad met arnica dat helpt heel goed een heel veel liefde maar dat komt ie vast niet te kort dikke kus van ons

Tries