Prikblokken

Hoi,

Leek me leuk om even een nieuwe toppic te openen, niet zomaar natuurlijk want ik heb een vraag.
Hoop dat iemand mij kan helpen.

Onze kinderen mogen erg graag prikken op een prikblok en hem dan inkleuren.
Als ze op zijn kopen we weer nieuwe kartonnetjes maar dan krijg je er ook iedere keer een matje en prikker bij.
Inmiddels liggen er al wel 8 matjes en prikkers.
Die hoeven we natuurlijk niet meer.
Ik wil alleen de kartonnetjes waar ze op kunnen prikken.
Ben eigenlijk al overal geweest om te vragen of ze niet los te koop zijn maar nee hoor.
Heb al mijn beklag gedaan in de winkels, maar die kunnen er ook niks aan doen.
Weet iemand misschien waar je ze wel los kunt kopen? Misschien hebben we nog een winkel over het hoofd gezien.

Alvast bedankt!

Groetjes Lisan.

Hoi Lisan,

Als ze zonder prikblok net zo duur zijn dan zou ik me er niet druk om maken dat alles erbij zit!
Geef het gewoon een keer aan andere kindjes die zoiets nog niet hebben.
Maarre…kun je zelf niet wat uitprinten op dikker papier, zodat je je kinderen ook eens andere tekeningetjes te prikken kan geven!

Ik geloof ook niet dat je die papiertjes los kunt kopen.

Suc6!

Gr, Danielle

Van de Disneyprinsessen bestaan bij de Hema prikblokken zonder matje erbij. Althans, daar heb ik er ooit zo een gekocht.

Groetekes, Sje

@ Sje,

Bedankt!
Ga volgende week bij de Hema kijken.

@Danielle: Andere kindjes in onze omgeveving hebben al een prikblok dus weggeven kan wel, maar in ons geval dus niet.
En al zou ik ze weggeven en zij willen dit ook kopen voor hun kindjes dan hebben zij het ook dubbel.
Iets uitprinten op dikker papier kan ook natuurlijk.

Groetjes Lisan.

Es ff denken…ik heb destijds wel eens iets gekocht bij Bart Smit, gewoon zo’n blokje van Winnie the Pooh en van Paddington. Zonder prikmatje en pennetje.

Overschot aan matjes kun je altijd nog weggeven aan een kringloop of een school/speelzaal???

Wel als je dan een groot verjaardagsfeest gooit kunnen
de kinderen allemaal tegelijk hetzelfde doen, handig toch?

Groetjes
Tanja