Prik

Morgen 19 januari op de verjaardag van mijn vriend, moeten wij s’ochtends weer na het cb. Dan krijgt Fleur weer haar derde prik, dit vind ik altijd zo erg volgens mij weet Fleur als ze bij het cb komt, dat haar weer pijn word gedaan, want de prik vind ze nooit leuk. Al bij het uitkleden moet ze vaak huilen, ook op de weegschaal en bij het meten van de lengte vaak loopt ze rood aan. Met de vorige inetingen was ze altijd na de prik als we thuis kwamen versuft, ze kan dan slapen als de beste maar als je Fleur weer uit bedje haalde was ze ook versuft zo zielig Terwijl mij vriend en ik het cb altijd leuk vinden zo kunnen wij weer haar vorderingen zien.
Ik laat het jullie weten hoe het geweest is op het cb.

Groetjes Silvia en fleur

S.kouwenhoven

Lisa van mij had nooit zo’n last van het wegen en meten, maar Cas!!!
Die vond dat liggen op de weegschaal maar niets en dan was hij al overstuur en dan moest hij ook nog gemeten worden, vreselijk.
Maar sinds hij zelf kan zitten gaat het een stuk makkelijker, het wegen gaat dan veel rustiger en alleen het meten is dan niet leuk, maar dat is zo weer voorbij.

Verder prikken krijgen is nooit leuk, maar gaarentegen ook weer zo voorbij.

Alvast gefeliciteerd met je vriend en maak er een leuke dag van, ondanks het prikje voor Fleur.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Met Ruben heb ik tot nu toe ook geen problemen gehad met het meten en wegen, of met zijn prikjes die pop begint dan zelf te lachen.

Ik moet zelf over 2 weekjes er weer heen, en ook ik ben zeer nieuwsgierig hoeveel Ruben gegroeit is.

Veel suc-6 met het cb en alvast gefeliciteerd met je vriends verjaardag, best wel toevallig mijn vader is dan ook jarig en die word 50.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hey sil,
moet ook morgen naar het cb!
hou ons op de hoogte he? sterkte met fleurtje, arme meid!
en gefeli met je vriend!
en marianne, gefeli met je vader.
wordt een druk dagje morgen.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

suc6 morgen en idd altijd sneu die prikjes

dylan vond het nooit erg huilde wel maar verder vond hij alles best,kaitlyn niet als ik daar binnen kwam zette ze het al op brullen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Dat had ik ook met yannick toen ik cb in
kwam. hij huilde me alles bij elkaar
en dat heeft hij nu niet meer alleen als ik hem op
de weegschaal moet leggen dat vind hij niet zo
leuk.
Ik vind het altijd wel leuk ben wel benieuwd hoe
hij gegroeid is maar voor mij duurd het nog wel
even voor dat ik weer heen kan.
Moet 14 februari pas weer heen en ben nu al benieuwd
hoe hij gegroeid is, maar moet nog even geduld hebben.

katinka

Echt war zo een drama, ja hoor heel herkenbaar, maar dan weerjuist met luier verschonen, het is volgens mij de gedwongen horizontale positie…kan het anders ook niet verklaren, maar drie kinderen rijk word ik aardig handig…het moet gewoon gebeuren.

Succes vandaag bij het CB, ik had alleen met Tirzah dat ik het zoooooo mega zielig vond een prikje, inmiddels een bikkel rijker, en een meisje dat ook zo getroost is…

Groetjes Anne
O en voor de jarige van vandaag GEFELICITEERD! (Mijn hubseflubs zit in Vietnam, maar werd gisteren 31)