Prettige

Hoi Dames en heren

Ik wil iedereen die nog niet op vakantie is een hele fijne vakantie wensen en een goede bouwvak. Ik ben een van de weinige die volgens mij gewoon doorwerkt en later lekker op vakantie even alles afsluiten en hopen op een leuker en gezonder jaar. Onze dochter is vier geworden dus we gaan ook daarmee een andere periode in.

MAAR GOED IEDEREEN HELE FIJNE VAKANTIE DUS.

groetjes

lon106

Nou, je bent niet de enige die nog niet op vakantie gaat. Wij gaan pas in september en moeten dus ook nog even wachten!

Maar iedereen ook vanuit Drenthe, een goede vakantie!!

hier nog late vakantie vierders maar ook namens mij iedereen een fijne vakantie met eeen hoop zon…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Fijne vakantie iedereen! Ook vanuit het mooie Drenthe…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij gaan ook pas in september op vakantie! Dit is onze huwelijksreis! We gaan dan naar Mallorca! Kijk er nu al naar uit ( en naar de grote dag natuurlijk )

Voor iedereen een hele fijne vakantie mét kidz!

Liefs Tams

Alvast gefeliciteerd!! September is een mooie maand om in te trouwen. Wij zijn 7 september 2000 getrouwd. Een super dag met gelukkig mooi weer!

Voor ons zit het er helaas alweer op, maar iedereen die nog gaat een hele fijne vakantie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hier beginnen de schoolvakanties en bouwvak morgen. Wij werken niet door ( ikke wel maar dat zijn maar 2 ochtenden per week ) maar gaan wel veel leuke dingen doen deze zomer als het goed is. Voor iedereen, EEN FIJNE VAKANTIE !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Iedereen ook een fijne vakantie!
Wij gaan ook pas in september… Is het tenminste niet meer zo heel warm voor die kleintjes Ik kijk er in ieder geval al naar uit!
Liefs, Anne

Lilypie