Ooooh, ik ben jaloers! Ik wil het ook weten…
11 juni laten wij ook een pret-echo maken. Hebben jullie een 2d- of 3d-echo laten maken? Wij laten een 3d-echo maken, ik ben erg nieuwsgierig…ik heb het nog nooit gezien (behalve dan foto’s op internet). Onze huisartsen (die de zwangerschapcontrole en de bevalling doen en zelf ook echo’s maken) hebben ook nog nooit een 3d-echo gezien en willen dus graag onze videoband bekijken. Ik beschouw dat als een mazzeltje…ten eerste krijgen we dan een second opinion wat het geslacht betreft en ten tweede kijken er dan nog eens 3 paar medische ogen naar ons kind… Toch een prettig idee, als er iets is met ons kindje weet ik dat liever van te voren. Maar goed, daar gaan we voor het gemak maar even niet van uit.
Leuk, dat je een mooie echo hebt gehad en leuk dat je nu weet wie er in je buik zit! Het lijkt me alleen heeeel erg moeilijk om dat nog 19 weken voor jezelf te houden… maar als je wilt…hier zijn nog meiden genoeg die het graag willen weten hoor! We beloven dat we het niet door zullen vertellen.
Groetjes Marielle![]()