Prematuurtjes

hallo iedereen,

Voor mijn eindwerk(gip) heb ik gekozen voor het onderwerp prematuurtjes. Zijn er soms mensen,ouders die mij wat informatie willen geven?
Ik zou ook een volgpersoon moeten hebben die ik gedurende een half jaar mag volgen. Laat iets weten
Alvast bedankt
Ellen

jullie kunnen mij ook een e-mail sturen
ellentje-174@hotmail.com

Hoi Ellen,

Welkom op Ikkeben.

Ik heb geen prematuurtjes (gehad), dus ik kan je ook niet helpen. Maar het zou misschien handig zijn als je iets meer achtergrondinformatie geeft over bijvoorbeeld wie je bent en wat voor opleiding je doet enzo.

Het komt nu wel erg met-de-deur-in-huis-vallerig over en de kans bestaat dat er dan weinig mensen op je oproep reageren.

Groetekes, Sje

Mijn naam is Ellen Urlings
Ik ga nu naar het 6de middelbaar. Op dit moment volg ik sociale technische wetenschappen.
Ik en een vriendin van mij hebben het onderwerp prematuurtjes gekozen. We willen er graag wat meer over te weten komen daarmee heb ik ook dit berichtje verstuurt.
Het boeit ons heel erg. We houden alletwee erg van kinderen, daarom dat het dit onderwerp nog eens versterkt.
Zoals ik hierboven al vermeld heb zou ik graag wat meer info hebben over dit onderwerp. Alle hulp is welkom

Hoi

Onze dochter is een prematuur, 5 weken te vroeg.
Wat voor informatie ben je naar op zoek, dat geef je nl niet aan.

Wat verwacht je, wat wil je weten, wat is je doel etc?

Tessie

onze zoon is een randprematuur. Hij is met 36 weken en 3 dagen geboren.

wat wil je precies weten?

Gr,

Bianca

Gewijzigd door - Bianca27 op 10 Jul 2006 00:21:37

Gewijzigd door - Bianca27 op 10 Jul 2006 00:22:19

Kan deze helaas niet verwijderen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b4.lilypie.com/VSG0p2.png" alt=“Lilypie 4th Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>

Gewijzigd door - Bianca27 op 10 Jul 2006 00:24:07

Ja jawel hoor Bianca. Als jij dat wil wel.
Dan moet je effe op dat prullebakkie gaan staan en dan je wachtwoord
intikken dan is je reactie zo verwijderd.

Hoi,

Heb je al iemand gevonden??

Mijn dochtertje is 61/2 week te vroeg geboren…ze heeft ook een slokdarmafwijking waar ze al 2 keer is aan geopereerd!!
Een heel verhaal dus…

Groetjes Moeder van Yuna

groeten Sandra

halloooo
Ik heb ook een prematuur dochtertje zij is met een zwangerschap van 31 weken gekomen dus 9 weken te vroeg ze woog 1560 gram , we zijn nu 9 weken verder en ze weeg 2700 gram dus dat gaat de goede kant op.
Als je verder nog info wil dan mail je me maar even heb eventueel ook foto’s van de neonatologie in het uz gent ,(wel met mij dochtertje erop natuurlijk hihihi).

Groetjes Alexandra
ps je kan ook m’n verhaal lezen bij de verhalen(bevalling)