Pre pubertijd


#1

Hoi

Meestal schrijf ik alleen over mijn kleine dochter Nanik omdat die eerste jaren toch de meeste vragen en “problemen” geven.
Mijn andere dochter is bijna 9 en vandaag zag ik ineens dat er bij haar al van alles begint te groeien en bloeien.

In haar klas zijn er al meer meiden hoor die dat ook hebben (gelukkig voor haar dan) maar dat is toch wel vroeg hoor vind ik. Dan gaat het ineens wel heel snel.
Ze vindt het zelf helemaal geen probleem gelukkig maar het is echt nog zo’n lekker kind dat buiten speelt en in bomen klimt enzo dus dan past dit er nog helemaal niet bij.

Nou dat wilde ik ff laten weten

Doei
Bianca

ps Ik maak er verder geen zorgen over hoor want ik weet dat het pas "vreemd"is als het voor het 8ste jaar begint

Gewijzigd door - mamma van Dewi en Nanik op 04 May 2008 20:15:28


#2

Ik kan me wel voorstellen dat het je als ouder zijnde wat doet hoor. Je meiske wat de eerste tekenen van een dame worden vertoont, pfff. Gelukkig heb ik nog even.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Hoi,

Ik heb laatst een artikel gelezen dat de "nieuwe " generatie mieden tegenwoordiger zich eerder beginnen te ontwikkelen. Waarom of wat daar u de oorzaak van was weet ik niet meer. Maar toch raar he. Ik zie het bij mij nichtjes van tien ook al gebeuren en dan kijk ik naar foto’s van mezelf rond die leeftijd en dan zie je nog niets kan me dat ook niet herinneren. Pas net voordat ik naar de middelbare scool ging begon het volgens mij te komen.

groetjes

lon106