Praten

hoi hoi allemaal,

Damian praat de laatste tijd erg weinig…Eerst riep hij papa,mama,opa,oma noem het maar op…Ook aap,bal,happen etc kwam eraan te pas en nu sinds een maand of twee hoor ik hem bijna helemaal niet meer. Nou ja niet meer horen klopt niet helemaal want hij verteld van alles volgens mij maar helaas snap ik er nog niks van.
Zou het kunnen dat het komt doordat hij sinds die tijd is gaan lopen ofzo en het te druk met andere dingetjes heeft.

Groetjes trotse mama van Damian

Ja zou kunnen door het lopen, soms zijn ze ook erg stil als ze wat nieuws leren geen zorgen maken hoor.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie Expecting a baby Ticker

Ja hoor, kan makkelijk dat-ie gewoon zijn aandacht even op een andere vaardigheid richt. Hij is nog heel jong, ik zou me geen moment zorgen maken over dat praten.

Als je zelf nieuwe moeilijke vaardigheden aan het oefenen bent, kun je er ook geen 2 tegelijk. Daar is het veel te moeilijk voor. Nou, zo is dat voor die kleine man ook. Wij kunnen wel lopen en praten tegelijk maar voor hem is dat supermoeilijk.

Groetekes, Sje

hoi allemaal,

dat dachten wij ook al maar toch fijn als het even bevestigd wordt.

Dank jullie wel.

Deborah

hahaha we bevestigen een moederinstinct. Leuk zo`n forum. Nee is een grapje. Want tja,je kunt wel een vermoeden ( intinct ) hebben maar dan weet je nog niet of het juist is. Toch is dat meestal wel zo ook al twijfel je er als mama nog zo aan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

haha vaak klopt mijn instinct ook wel,maar zoals je zegt je twijfelt er toch vaak aan als mama

Jep, herken het ook hoor ! Ik denk dat alle mama`s wel eens denken “had ik maar meteen naar me gevoel geluisterd”.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ik heb helaas het oei ik groei boek niet maar ik begrijp dat hij op deze leeftijd ook in een sprong kan ziiten…(hij is namelijk vroeger wakker als anders, s’nachts onrustiger en kan erg aanhankelijk en driftig zijn)

Meid, ik herken het helemaal. Mijn zoontje is ook 15 maanden en dit sprongetje ( zeg maar SPRONG) is een hel.
Jack slaapt ook onrustiger, is onwijs aanhankelijk en de drie H’s vieren hoogtij hier
Hij was ook enkele dagen belachelijk vroeg wakker, maar de laatste dagen gaat dat ( ff afkloppen) weer goed.
Dit is een lange, vervelende sprong vind ik. Ik dacht dat wij hem gehad hadden maar nee hoor, hij pakt nog lekker de laatste week effe mee
Maar je weet dan ook dat het een fase is en je kan het beter hebben omdat je weet dat hij er ook last van heeft…

Groetjes van Christa

hoi Christa,

toch fijn te horen dat wij niet de enige zijn haha…
Nou ik wens jullie en onszelf er veel succes mee en bedankt…

Groetjes Deborah