Praten met knuffels

J heeft weer iets nieuws, knuffels die de hele dag mee moeten, die mee moeten eten, die haar met mama aanspreken, etc. Moet ik hier op ingaan?

Ze vraagt dus gerust om 2 bordjes pap, een voor haar en een voor haar knuffel! Word er een beetje gestoord van!
Iemand een idee?

Whahahaha, hier moet ik even om lachen Hilarisch … de tijd van knuffels meenemen hebben we hier wel gehad, soms werd ook wel de tanden gepoetst van de knuffel hond of schaap maar dat was even. Mee aan tafel die hele kudde maar nee geen 2 bordjes pap.

Als het een schaap knuffel is dan kun je misschien zeggen dat schapen geen pap eten maar gras. Zo doen we dat hier … En ja honden eten hondenbrokken … poezen de poezenbrokjes. Of heeft J poppen? Die ervaring heb ik niet.

Maar uhm je gaat geen 2 bordjes pap neer zetten he?

J heeft veel poppen maar de knuffel die ze heeft is Ieor (van Winnie de Pooh, weet dus niet hoe je het schrijft) en dat is haar baby, die drinkt ook melk uit d’r borst, en ookal is het een Ezel (en dat weet ze heel goed) dat vieze ding word overal mee naartoe genomen (en gaat ook mee zwemmen) Ik word er een beetje gestoord van, Poppen zijn hier een tijdje “in” geweest, maar nu niet. Ik weet niet of ik er goed aan doe het af te pakken, er in mee te gaan, er grenzen aan te stellen (alleen in bed ofzo) maar ik ben dus ook de ezels OMA! hahahahaha

Lijkt er op dat J dingen een het ontdekken is kwa familiebanden. Ik zou geen twee bordjes pap maken maar gewoon een tweede lepel geven want baby’s kunnen nog niet zelf eten. Dus deel meegaan in der fanatasie maar hem wel een beetje sturen. Zul je zien dat hij ook zo weer over is.

Groetjes,

Michèle

Michele; Ja vanmiddag bij de lunch wilde ze ook weer van alles twee, en at ze het dan ook maar op, maar hoooo maar! Ja familiebanden is ze nu idd erg aan het ontdekken. Ze zegt ook vaak Oma is jou Mama mam, en Agogo is Papa’s Mama, etc, etc, best wel schattig, maar pap voor 2 gaat er hier ook niet echt in!

Ha ha ha lekker zeg wel bestellen maar niet opeten. Daarom geven wij als het hier al een keer voorkomt dubbel bestek dan eten ze het kaar samen van 1 bordje en als ze meer willen dan komt dat daarna wel

Groetjes,

Michèle

Hahaha ja ik word er wel knetter gestoord van, maar aan de andere kant was het gisteren bij het naar bed gaan wel makkelijk. Ik heb tegen Eyoor gezegt dat hij stil moest gaan slapen en niet roepen of huilen. Ik heb J daarna tegen hem horen zeggen; Nee Baby, je mag niet huilen dat vind oma niet leuk, 10 minuten later lag ze te snurken!

pippy mag van mij haar knuffies nie meenemen uit de slaapkamer, soort 'tut’methode, want ik vind dat zo vies van die over de grond gesleepte knabbelknuffels…
maar die dingen worden ook allemaal gecommendeerd als ze naar bed gaat, die moet daar de andere daar,en ze moeten allemaal slapen !!!
hier beneden speelt ze wel eens met poppen maar die hebben alleen nog luiers verbruikt soms… maar 2 bordjes pap… nee dat heb ze nog nie gevraagd, ik zou ook zeggen pak nog maar een lepel hoor, kan pop met jou mee eten! ze heb wel een keer een frietje bij de pop in zijn mondje gefrot…maar ja die ging nie door het gaatje, dus da was snel over hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier moeten alle knuffels altijd praten.
Hij wil dan dat wij als de knuffel praten tegen hem, een paar keer leuk, maar daarna ook heel irritant

Liefs, Anne

ha ha ha ha dat hebben wij wel gehad hier bekvechtende knuffels. Morgan helemaal in tranen in de bed wat paddington had poes geslagen en beer had gesnauwd tegen konijn. Dus elke avond moesten we alle knuffels en morgan zeggen dat ze meteen moesten gaan slapen omdat de beesten anders op de commode moesten slapen. Mooi dat iedereen stil was

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 07 Sep 2011 21:05:36

Hahah ze zijn dus wel allemaal een beetje hetzelfde!

OH ja hoor al moet ik zeggen dat het hier wel weer een beetje over is, Maar ik klop her af want voor je het weet begint het weer

Groetjes,

Michèle

hahaha… grappig! Wij hebben een standaard regel dat speelgoed niet aan tafel gaat… dus ook geen knuffels… Ik moet zeggen (jaja foei mamma) ik heb wel eens bij de boterham dat ze d’r knuffel of pop mee mocht nemen… Wat ik heb gedaan is er een leeg bordje neer zetten met een lepel bijvoorbeeld, en dan ging mijn oudste ook zeuren, en heel simpel was het van mij dan, dat ik haar heb gezegd dat knuffels niet echt eten en dus ook niet echt eten krijgen, maar dat ze wel kan doen alsof… en dat werkte prima…
wat je ook kan doen, is bijvoorbeeld in haar kamer, of in de woonkamer op een aparte plek waar ze vaak speelt ofzo… een tafeltje of een stoeltje neerzetten en dat ieor daar kan eten…

daarnaast zou ik niet de knuffel afpakken… want in mijn ogen doet ze niet iets stouts… ze speelt… haar fantasie is lekker bezig… en dat is volgens mij niet stout…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers