Praktische hulp gezocht

Heeft iemand misschien de gouden tip om viltstift en wasco van het behang af te halen…???

Izzy en Ethan hebben een “boom” voor me gemaakt in Ethan’s slaapkamer maar ik hou het liever op potplanten! Heb al zo’n beetje alles geprobeerd incl. die wondersponsjes van Mr Proper, maar ondertussen heb ik al drie van drie krengen versleten in 1 uur…

Brandon komt vrijdag terug uit Hong Kong en ik hoop het huis tegen die tijd ‘boom-vrij’ te hebben!

Alvast bedankt & groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Hoi Yvonne,

Ik vrees dat je de boom er niet af gaat krijgen. Viltstift is zo’n dunne inkt, die trekt helemaal in behang en dat krijg je er echt niet meer uit.

Zit niks anders op dan opnieuw te behangen vrees ik.

Groetekes, Sje

Poeh…nee, viltstift krijg je volgens mij écht niet van het behang af…
Vervelend joh!
Zit denk ik inderdaad niet veel anders op dan opnieuw behangen (tenzij iemand een gouden tip heeft??)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Oh wat een nachtmerrie Ik denk ook niet dat het eraf gaat

Groetjes Nathalie & Co

net doen als ik, gewoon erover heen schilderen… lekker wiite latex aanlengen met acrylverf, dat dekt megaaaaa

groetjes Kim, mama van

en

Nou ladies, ik denk dat Kim met ‘de gouden tip’ is gekomen…VERF!

Ben net wezen shoppen en heb een grote pot latex dusssuh…dadelijk even de armen uit de mouwtjes en dan is de crisis ook weer over!

Bedankt voor julllie hulp!

Groetjes vna Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Inderdaad goed idee om er overheen te schilderen.

Bedenk wel dat geschilderd behang een drama is om te verwijderen als dat ooit aan de orde mocht komen.

Groetekes, Sje

Verf ze!
Groetjes Maaike