PP overgeslagen meteen gewone pubertijd

Volgens mij zijn wij van de pp in de geone pubertijd gerold. Morgan staat net met mij in der kamer om der was op te ruimen en ze is met der lampje in der stopcontact aan het klooien. Dus ik zeg blijf van dat stopcontact af das gevaarlijk. Nee zeegt ze mamma dit is mijn kamer. Zo van daar doe ik wat ik wil met beide handen in der zij. Ik was even perplex van huh maar gelukkig kon ik snel genoeg zeggen ja maar het is mijn stopcontact en dat pikte ze maar ik had deze opmerkingen pas over 8 a 10 jaar verwacht

Groetjes,

Michèle

Haha, dat wordt nog wat straks!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nou dat belooft idd nog wat zeg hahaha.
bij Lindsey is eigenlijk alles van haar, maar dan ook echt alles. maar met een mooi verhaal kan ik ze nog wel is van het tegendeel overtuigen, nou ja heel af en toe dan tenminste haha.

liefs,
Rinske

Ach dan heb je de gewone puberteit ook maar gelijk gehad

Hahaha! Geweldig! daar krijg je je handen nog vol aan…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

nu nog met haar ogen rollen !! hahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Sugars dat doet ze niet maar pff doei hebben we ook al gehad

Groetjes,

Michèle

Hahaha wat een dametje ook he

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Goudvisje hou op. Ze moet ook elke dag wat in der haar nu en overal waar ze heen gaat moet ze haar zonnebril en mobieltje mee naar toe hebben. Dat wordt wat als ze 16 is

Groetjes,

Michèle

Hahaha al een echte dame in de dop Ik zie het al helemaal voor me als ze straks 16 is

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ goudvisje alleen zorg ik ervoor dat ze gewoon een dame is he en geen del

Groetjes,

Michèle

@Michele: heb je anders weer hele leuke programma’s voor…

@ Marmamma hoe bedoel je?

Groetjes,

Michèle

@Michele: tegenwoordig heb je toch dat programma 'Dames in de dop" of zo? Zapte er van de week langs… Dat zijn meiden die volgens familie te losbandig zijn en dus in een soort bootcamp worden gestopt om te veranderen in een dame.
En ook een of ander programma met ‘Meiden in de jungle’? Maar of dat zoiets is weet ik niet, ik kijk er nooit naar…

Maar nee, dan kan je beter zorgen dat ze een dame word en geen del, al geloof ik niet dat je haar een del zal laten worden!

Ja maar de echte meisjes in de Jungle komen allemaal uit bestaande programma;s te weten take me out, dames in de dop, de gouden kooi en echte gooise meisjes dus ze moet dan eerst ergens aan mee gedaan hebben

Groetjes,

Michèle

@Michele: aha! Op die manier… wat ik al zei, ik volg het helemaal niet. Maar je hoort er steeds vaker over, dus misschien moet ik toch maar eens gaan kijken…
Maar goed, je dochter wil je niet daarin terug zien…

Ha ha ha nee niet echt als ze dan toch voor zoiets in wil schrijven dan voor die designer shows of zo. Of Hollands next topmodel of Hollands got talent. Dan kan ze tenminste ook echt iets.

Groetjes,

Michèle

@Michele: Precies! Maar ik las net je topic over het herkennen van haar naam, dus schrijf haar maar alvast in voor Hollands got talent!
En ze verzorgt zichzelf ook al goed met de Sudocreme, dus voor model is ze ook al begonnen!

Hihihi, bitchie! Zo van: mens, doe effe normaal, dit is MIJN kamer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ marmamma gewoon beide

@ Rainbow van wie zou ze dat nou hebben…

Groetjes,

Michèle