PP in volle hevigheid losgebarsten!

Pfffff! Zou het liet even op zich wachten, maar ook hier hebben we er nu echt last van! De Peuterpubereit! grrrrrr! wilde haar gisterenavond gewoon buiten de deur zetten, zo van… NEEM ZE MEE!!! hahahahah, bloed word onder mijn nagels uitgetrokken joh! En op school vandaag weer poeslief! Etter
Maar thuis echt gillen, niets willen, 100 keer per dag verkleden en dan dramas maken om de kleding, om het eten, om het spelen om alles. Ik heb gisteren gewoon de deur dichtgeknalt en de muziek KEI-hard opgezet, hahahah heel grappig het nummer heet; I want to be a Billionaire (hahahah ken de zanger verder niet) en wijntje in de hand en buiten gaan zitten; zegt een buurman, oohhh heb je een feestje!!! (hij moest eens weten) Ik zo; nee buurman, gewoon genieten van mijn vrije dag! hihihihih

fijn he???
maar ook dat gaat weer over! hahah
succes

Groetjes Gytha

hahaha wat herkenbaar! lees mijn topic en je snapt me,
ik snap jou in ieder geval wel.
enne wijntje midden op de dag?
hmmm goed idee

nou ik had hetzelfde gedaan hoor meid, lekker wijntje en muziekkie helpt altijd, (ik had hem nog met een rietjuh gedronken whahahhahaa

Arme jij

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik word er helemaal gek van! Vandaag was het helaas nog ergens dan/als gisteren, brrrrr! Speelt ook nog dat ze niet helemaal lekker is, maar dan hoef je nog niet zo te bazen zeg, bah bah, ben blij dat mijn kerel over 8 dagen thuis is!

nou ik moet zeggen dat ik rond half 12 ook de volle mep temprament kreeg, halleluja !!
die staat daar ff aan dat traphekkie te rammelen, ze ken zo bij de rotterdamse harde kern aan het hek gaan staan…holigan…
en gilluhhhhh man man nie normaal me oren toeteren er nog van ! (ik was een boterhammen voor haar aan het maken … ) het smeren duurde haar waarschijnlijk te lang… ze brak het hekkie bijna af ! GGGrrrrhhhh ja sneller smeren kon ik nie hoor !

Ik hoor je nog zeggen dat Jada er geen last van had. Had je nooit moeten zeggen Join the club, welkom! Ik zei gisteren tegen Erik (toen 'ie WEER een driftbui had: “Of moet mama blij zijn dat ze morgen weer kan werken?!” Haha, dus het is herkenbaar. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Mriek
Ja maar echt tot 2,5 waren er amper problemen, en het is wel zo dat ze nog wel lief kan zijn hoor,hier en daar, maar goed, ik heb de laatste week wel de volle lading gehad, en omdat ik ook moe ben van alles alleen doen, heb ik een veel korter lontje!

Als je moe bent, kan je sowieso minder hebben natuurlijk. Dat merk ik ook wel hoor. Troost je, het zijn echt periodes. Zo gaat het dagen ‘goed’ en heb je een lief kind en zo ineens is het weer mis en is het net of er om alles strijd komt.

Groetjes,
M

@Mriek: haha ik zei dat ook zo mooi: rico heeft neeeeergens last van gaat prima zo!
yeah right… hahaha had moeten afkloppen denk ik nu maar dat had vast ook niet geholpen.
hij is nu weer het mannetje hoor, maar dag was tot hij zijn middagdutje deed wel anders vanaf dat ie 2 jaar werd dan he dus 't valt nog mee

Valt inderdaad nog mee Inge

Groetjes,
M

wordt het heel veel erger mriek?

HEEL VEEL erger Inge

Groetjes,
M

Ohww, beetje fout gegaan geloof ik
Heel herkenbaar hoor, ik ben zelf moeder van een net tweejarige dochter en werk drie dagen…heerlijk dacht ik in het begin Nu ben ik bijna op het punt aangekomen dat ik denk: Dagje meer werken zou zo gek nog niet zijn…ik ben die strijd de hele dag zoooo zat…pff! Van sóchtends tot sávonds laat is het een grote strijd, ik mag geen luier meer verschonen, haartjes kammen, crempje op doen, laat staan sokjes etc aan doen. Ik ben soms een kwartier bezig met alleen een luier alleen, ze is zo sterk dat ze zich met hand en tand verzet en ik haar onmogelijk nog kan houden Door al deze tsrijd en ruzie ben ik aan het eind van de dag zo kapotmoe en verdrietig dat ik weer ruzie met haar heb gehad, dat ik soms vergeet dat ze ook nog ontzettend lief en grappig is.
Slapen gaat ook niet goed, ze wordt vaak wakker in de nacht en huilt en gilt veel in haar slaap.Zij slaapt dan weer door, maar ik kan dan niet meer in slaap komen…paps en ik zijn echt ondertussen doodmoe.
Pfff…negeren van ongewenst gedrag zou helpen, maar dat is ook niet altijd zo, en dan nog…ze houdt het gillen/huilen zo lang vol dat het bijna niet meer pedagogisch verantwoord lijkt haar dan te negeren.
Weet het soms ff niet meer!

B.Kuper

Ojee…sterkte met die kleine dondersteen En als ze dan ook nog niet zo lekker is dan gaat het inderdaad dubbelop. Kan me voorstellen dat de momenten rust dan even extra waardevol zijn!

Hier zijn we nog niet zo ver, maar merk wel steeds meer een eigen willetje bij Jasper, nu al een boefje dus denk dat ons ook nog wel heel wat te wachten staat! Ik volg gewoon al jullie verhalen zodat ik er goed op voorbereid ben.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Toch fijn zo te kunnen lezen dat ik niet de enige ben…haha…soms zit je zo midden in iets dat je vergeet dat je niet de enige bent. En…soms kan een ander van buitenaf objectiever naar de situatie kijken dan jij zelf.
Ik ga maar us slapen…gaap, het is nog rustig nu boven

B.Kuper