Pp hoe lang nog?

hoe lang duurt de pp nog na een goeie periode te hebben gehad lijkt de pp namelijk weer helemaal terug
gillen zeuren duwen slaan etc etc alles om zijn zin te krijgen uiteraard word hij naar de gang gestuurd maar zodra er eruit mag gat hij gewoon verder waar die gebleven was… moet ik heb dan direct weer terug de gang in zetten.
terwijl ik di typ zit hij op de grond te gillen omdat hij niet van de stoel mag springen (word gek!! help )

hij vraagt ook weer om zijn speen die die al een maand niet heeft gehad kruipt ook weer over de grond en noemt zichzelf een baby maar als ik hem dan als baby behandel word hij weer onwijs boos!

before you judge me, try hard to love me

En hoe oud is hij nu?? Volgens mij loopt ie van 1.5 (kan het al beginnen) tot zo’n 3.5 jaar. Morgan is nu twee en zit er volop in helaas…

Groetjes,

Michèle

24 okt word hij 3
hij heeft al een periode gehad en toen werd het rustig , ik blij zo dat hebben we ook weer gehad maar het is nu weer opnieuw begonnen

Tja hier ook op en af met Minke. Ik probeer als ze zo dwars is om consequent te zijn en te genieten van haar goede momenten en dan veel positieve aandacht te geven. Het is niet altijd makkelijk he? Vind ik ook hoor JE BENT NIET DE ENIGE!

verschrikkelijk af en toe en vooral als hij me duwt dat is iets waar ik ECHT NIEt tegen kan grrrr vind ik slaan nog minder erger dan duwen!
maar voor beiden word hij in de gang gezet maar ik vraag me dus af als hij zijn 2 minuten erop heeft zitten en hij komt weer binnen en hij begint weer gelijk te duwen zal ik hem dan weer gelijk in de gang zetten of moet ik weer 3 keer waarschuwen?

of dat gegil hij lijkt net een kraai af en toe doet hij of hij niet meer kan praten en kraait hij om drinken zo irri!!

maar gelukkig zijn er momenten (hoe zeldzaam ook hihi) waar hij heel lief komt knuffelen en kusjes geven

Als Tim naar de gang moet en ik hem daarna weer de kamer binnenlaat moet hij eerst sorry mama zeggen. Verder zeg ik dat hij het niet meer mag doen en als hij het toch weer doet hij direct naar de gang moet.

Nu moet ik zeggen dat de gang bij ons heel goed werkt. Hij staat er gelukkig bijna niet en als hij er staat is het daarna ook over en doet hij het niet meer. Haha maar wat niet is kan nog komen, al hoop ik het niet natuurlijk.

Ik zou hem persoonlijk nadat hij op de gang heeft gestaan niet weer 3 kansen geven. Zodra hij van de gang komt aangeven dat zodra hij het weer doet hij terug moet naar de gang.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Je moet eigenlijk gewoon rekenen tot 4 jaar dat ze die dwarse buien hebben, tot ze echt naar de kleuterschool gaan, dan is de verveling ook weg wat ze vaak toch wel krijgen tegen de tijd dat ze 3 zijn. Probeer hem uit te dagen met dingen die hij nog niet goed kan en ga daar samen mee zitten. Probbeer hem uit te putten. Madelon heeft vna 3 tot 4 jaar ook zo’n periode gehad alleen de dagen dat ze op de psz was niet. Ze was op een gegeven moment ook niet meer moe. Dus toen indd uitdagende dingen gaan zoeken en proberen goed moe te krijgen (ook slopend voor mama )

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

de oudste twee hebben ook wel eens hun buien gehad maar dat is niks vergeleken met de jongste nu maar ja zij hadden elkaar natuurlijk terwijl de jongste veel alleen thuis is …
ben blij dat hij volgende maand naar schooltje mag kan hij wat extra energie kwijt!

ik bied hem val alles aan kwa spelletjes en dingetjes maar meestal is antwoord nee wil ik niet hahaha , ik weer, wat wil je dan… ik wil nis (niks dus)
tja dan houd het al gauw op

gelukkig is diego nu even op tv en dan hoor je hem niet hihi kan mama even bijkomen

Ja dat herken ik wel. Soms heeft Minke ook nergens zin in en dan wordt ze zo jengelig en hangerig. Ik denk dat het er gewoon bij hoort. Andere dagen kan ze zich kostelijk vermaken, terwijl ik een boekje lees of met Neeltje speel. Gek he hoe dat per dag zo kan verschillen.