Hoi hoi
Ik ben zo trots op m’n kleine, grote man!! Sinds eergisteren zijn we actief begonnen met potjestraining en het gaat zó ongelovelijk goed!
Eerst natuurlijk 4 onderbroekjes vies op 1 ochtend, gisterochtend ook nog, maar gistermiddag leek hij ineens de link te hebben gelegd!
Ik liet hem gewoon lekker in z’n blote billies lopen, want kennelijk voelt een onderbroek of broek aan als een luier en laat hij 't gewoon lopen (gemakzucht dus). En zo ongeveer elk half uur/3 kwartier vraag ik of er al een plasje op poepje komt. Dan antwoord hij meestal met ‘nee’, maar 2 tellen later snelt hij toch naar het potje (dus uit zichzelf!) om toch wat heen te brengen!
Maar als hij zelf niet gaat, dan gaat ie even tegelijk met mij of ik breng hem gewoon heen.
Gisteravond zijn we na het eten nog even bij de buuf geweest, Jens vantevoren nog even op het potje gezet en daarna onderbroekje en broek aan en er heen. Na een half uurtje ofzo waren we weer terug en hij zei uit zichzelf dat ie plassen moest, hoeraaa!! Dus hup snel broek uit en zitten maar. Net niet optijd binnen het potje, maar de gedachte was goed. Dus helemaal weer de hemel in geprezen!
Vanmorgen dus ook de hele ochtend in de blote billen, en ik heb hem er maar een paar keer aan hoeven herinneren (als hij geconcentreerd speelde bijv.), maar alle andere keren ging ie zelf!
Hoeraaa! Hopelijk gaat het snel nog beter (dus gewoon met broek aan), scheelt een paar koude billetjes, hihihi.
Nu ligt ie ff lekker te tukken, met luier, dat wel, want dat vertrouw ik nog niet helemaal uiteraard, dus vanmiddag gaan we er weer voor!
Sorry hoor, ben ff helemaal de trotse mama