Ik zag een advertentie van Etos waarin ze reclame maakten voor hun eigen merk potjes. Hoe goed zijn deze?
Ik gebruik alleen potjes van Olvarit en Friso omdat in de andere potjes (kruidvat, beberix,bonbebe) zoveel onnodig suiker zit.
De potjes van Etos zijn een stuk goedkoper dus dat lijkt me wel wat, maar ja; hoe goed zijn ze?
Iemand ervaring?
Potjes Etos
hoi hoi,
Wij hebben geen ervaring met de potjes van de Etos maar wel met de zuigelingenvoeding. Wij dachten ook een stuk goedkoper, maar Morgan raakte er van verstopt. Het klonterde en loste heel slecht op. Nou zijn het geen potjes, maar ik wil meer zeggen er zitten beginnersfouten in.
Maar anders haal je er 1 of 2. Ik neem aan dat het hier niet hetzelfde mee is als flesvoeding en alles is in Nederland gemaakt en de controle daarop is heel streng.
Groetjes,
Michèle
Ik heb ook eens zuigelingenvoeding gehaald van het eigen merk van Kruidvat. Geen goede keus! Joep moest er vreselijk van spugen en raakte ook verstopt. Daarom ben ik een beetje voorzichtig geworden met eigen merk spullen…
Ja daarom reageerde ik ook. Kinderziektes in het product zeg maar. Maar niet om me nu meteen ergens mee te bemoeien hoor, ik kom net kijken als moeder, maar waarom kook je niet zelf voor de kleine en doe je het in de blender?? Zo deed mijn moeder het bij mij en zo wil ik het bij Morgan ook gaan doen. Zo weet je altijd wat er in gaat en ze krijgen een veel breder ontwikkelde smaak.
Groetjes,
Michèle
oh maar dat doe ik ook hoor! Toen Joep nog niet met de pot mee at stond ik vaak 1x in de 2 weken een hele ochtend in de keuken om te koken voor die kleine man.
Maar soms is een potje ook wel even makkelijk, vandaar.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Zeker als je ook een keer weggaat denk ik. Tja wij moeten zorgen voor een magnetron en voldoende melk nog
Groetjes,
Michèle
quote:
Ik zag een advertentie van Etos waarin ze reclame maakten voor hun eigen merk potjes. Hoe goed zijn deze? Ik gebruik alleen potjes van Olvarit en Friso omdat in de andere potjes (kruidvat, beberix,bonbebe) zoveel onnodig suiker zit. De potjes van Etos zijn een stuk goedkoper dus dat lijkt me wel wat, maar ja; hoe goed zijn ze? Iemand ervaring?
Kwestie van in de winkel de ingredientenlijst bekijken.
(en daar zie ik bij bonbebe in elk geval geen suiker op staan…)
Staat het je niet aan: laten staan.
Anders een paar potjes meenemen, en uitproberen.
Wat dat spugen en verstoppen bij ander merk melkpoeder betreft:
Dat kan je ook gebeuren als je van bekend merk naar bekend merk wisselt.
Daarom wordt ook altijd geadviseerd om niet te snel te wisselen,
en om twee weken wen-tijd aan te houden.
M.

Ik weet het van dat wennen, Morgan is nu naar de Nutrilon AR van de Bambix af, dus wat zeuren en meer krampjes, maar dit was echt niet te doen. Ook met aanmaken leek het wel cement. Dus dat was geen kwestie van wennen.
Groetjes,
Michèle
Ik heb het nooit geprobeerd die van de Etos,
wel die van de kruidvat.
Die vind hij heerlijk,meestal haal ik potjes als we ergens heen gaan.
Dan vind ik het wel makkelijk.
Maar ik kook gewoon voor hem,en hij lust gelukkig alles.
Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)
Hoi!
Ik gebruik zowel de opvolgmelk (geen last van klonten) van Etos als de potjes. Meestal maak ik haar fruit en eten… Maar op zondag komt het potje fruit tevoorschijn!! Heeft Jade geen problemen mee. Heb 1 keer de macaroni van Etos gehad en Jade vindt die heerlijk!!
Ik denk dat je het gewoon moet proberen, elk kind is anders en reageert overal anders op!
Maar ik ben dik tevreden over Etos eigen merk!!!
Groetjes Frauk
[img]http://b1.lilypie.com/yps4p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />