Potjes Bio voeding?

Hallo,

Meestal maken we hier verse groentehap, maar soms kan het niet altijd. Normaal gezien gebruiken we voor die gevallen potjes groentepap van Olvarit. Maar vandaag gaf ik ons meisje een potje HIPP bio groentepap. Ze zijn iets duurder dan Olvarit, maar omdat er meer inzit zijn ze uiteindelijk zelfs goedkoper. Deze potjes zijn groter, er zit 190 gr in.
Cloé at het helemaal leeg… Terwijl ze in de Olvarit potjes vaak nog iets in liet en hier zit maar 125 gr in. De smaak was ook veel beter, zelfs wij vonden het lekker.
Nog iemand ervaring met BIO potjes?

Groetjes,

Tamara

Hallo Tamara,

Ik heb mijn zoontje maar 1 keer een bio potje gegeven omdat het toen een keer in de aanbieding was,normaal gaf ik ook altijdt gwoon die van Olvarit.
De smaak vondt ik idd ook wel lekkerder(raar is dat he mischien omdat het biologisch is) hoor mijn zoontje at altijdt wel een heel potje op en bij het bio potje dus ook.

Het is wel flink van je kleine meid dat ze het hele potje van 190 gr leeg heeft
gekregen

Liefs Priscella,

Hoi Tamara,

Olvarit heeft ook bio potjes en die heb ik weleens, maar ik merk geen verschil, Zoë eet eigenlijk altijd alles op dus dan merk je het ook niet hè.

Groetjes,
Inge

Ik heb wel poyjes van Olvarit gezien vandaag met Bio groente maar heb ze nog niet gegeven. Anna is nu pas bezig met fruit, maar we zullen waarschijnlijk morgen beginnen met groete.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Waar kan je die potjes kopen? Misschien is dat wel een goed alternatief voor als we uit huis moeten…
Jeske krijgt nu vers en heel af en toe een potje (als we bv bij opa zijn)
Maar van een potje krijgt ze dunne, stinkende ontlasting en hierdoor irritatie…
Misschien dat het scheelt als het biologisch is…
Ik wil het in ieder geval proberen…

Groetjes,
Paula

Hallo Paula,

Ik heb de potjes bio groentje gewoon in het grootwarenhuis gekocht in de afdeling babyvoeding, Die van Hipp zijn hier heel goed bevallen.

Groetjes,

Tamara

Wat raar, ik heb Ron hier nog niet gezien?!

Groetekes, Sje

Hey Sje,

Had daarom een nieuw topic geopend om niet weer dat ellelang heen en weer gepik te hebben

Groetjes,

Tamara

Ja maar er staat bio in de titel, dat werkt als een magneet op Ron zou je denken! Voor hem is dus blijkbaar alleen Olvarit in de titel een toverwoord.

Groetekes, Sje

zullen we de topic dan hernoemen? Dan heet het gewoon: niet olvarit…

Groetekes, Sje

Hihi! Ja hij blijft gelukkig weg.
Paula hij zal die bio potjes van Olvarit ook wel niet goed vinden, maar ik geef ze Zoë voor de verandering (ze wil geen verse groente) en ze zijn gewoon bij de Albert Hein te koop.

Groetjes,
Inge

niet om het een of ander maar kunnen we het gewoon on topic houden,iedereen mag hier zijn punt maken. De een doet het met een korte onderbouwde topic, de ander met een lang onderbouwd verhaal.
Laat elkaar in waarde aub.

Wat betreft bio voeding of niet , ik ben allang blij dat mijn 6.5 maand oude lexje de groene erwtjes heeft leren waarderen…(hij heeft liever de zuurkoolstampot van zijn broer en zus)

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!