Potje fruit?

Ha ha ha de smaken worden wel steeds uitgebreider he.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

hahaha dat ziet er inderdaat lekker uit, mijn oppaskindje heeft het wel eens gehad. Maar ook de potjes hoor, Joey heeft gerechten gegeten die ik niet kan koken en al helemaal nooit heb gehad!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nou ik heb 2 keer voor dylano gekookt en 2 keer heeft hij het gegeten maar naderhand uitgespuugd hahahaha mama’s brouwsels vallen niet goed ondankbaar mannetje hahahahha.
Was wel alletwee de keren wortel dus moet eigenlijk eens iets anders uitproberen maar stel dat hij het weer uitspuugd dan voel ik me toch behoorlijke jah wat hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb voor morgan nog couscous staan…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ik heb voor morgan nog couscous staan…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Couscous ging er hier ook goed in! Wonderbaarlijk wat ze allemaal eten, die kleintjes.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

couscous lust Joey ook wel, maar dan de risotto met vis, aaah tis gewoon zielig om hem dat te geven, wat een bekkie trekt 'ie dan, en hij gaat er van kokhalzen

Groetje Anouk

Gaat hier ook prima. Zoals alles eigenlijk. Wij hebben een menselijke vuilnisbak hiero…

Groetjes!

Morgan lust ook de risotto niet, maar gewoon vis wel. Enne vanavond had ze bloemkool met courgette en kaas enne dikke tranen toen het op was. Goddank voor het toetje…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hmmm die bloemkool met kaas is hier ook een groot succes

Groetje Anouk

Tis echt een klein vreetzakje he Michèle hahahahhaha. Net als dylano
Hier kwam het er na 2 uur weer uit verdorie. Hij had die visrisotti en zit weer veel wortel dat gaat echt niet geloof ik of het is iedere keer de tomaat maar toen ik zelf wortels had gekookt was het ook.
Maar het is zo te zien alleen als de wortel overheerst want bij lentegroente en zo zit het ook in maar niet zo veel en dan gaat het wel goed. vindt het echt raar

Groetjes Michelle

Toch wel vreemd dat wortel er zo vaak uitkomt… Joey heeft het ook wel eens, al is het geen hele voeding hoor. Maar ongeveer een half uurtje na het eten komt er wel een een mondje omhoog, en dat is dan altijd oranje, bij andere groente gebeurd dat niet. Het ruikt ook heel zuur, waar zal dat toch door komen…? Mijn vriend dacht al dat het door de caroteen komt, maar dat is toch gewoon natuurlijke kleurstof?

Groetje Anouk

@Michelle: misschien een allergische reactie ofzo?

Groetjes!

Ik denk het Mriek hij heeft het echt alleen bij de oranje dingen dus het is of de tomaat of de wortels nu is het ook niet zo dat het hele potje er terug uitkomt maar toch. bij de rest komt er gewoon niets terug. dus laat ze nu maar even achterwege

Groetjes Michelle

Verstandig. Zei Inge ook niet dat Rico het ook alleen had bij worteltjes? In ieder geval alleen bij oranje toelie. Toch, Inge?

Groetjes!

Ook danique heeft het met oranje groenten. En dan inderdaad bij worteltjes het ergst. Gister had ze hutspot, nou… Je wilt niet weten waar dat allemaal zit. Rotvlekken ook in kleertjes…

Raar dat dat zoveel kindjes hebben, Vanavond spinazie en helemaal geen dol

Groetjes Michelle

Goh dat is wel raar dat zoveel kindjes het hebben. Ik wil de nutricia wel eens bellen om te vragen of zij daar iets over kunnen zeggen, ik wil wel graag weten hoe dat nou kan…

Groetje Anouk

Mervin zei dat het te maken kan hebben met nachtschade. Tomaat, Paprika, aardappels zijn allemaal vruchten van de nachtschade. Daarom kan het vaker voorkomen.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Nachtschade? Wat is dat dan?

Groetje Anouk