Potje echt nog nodig?

Zoals jullie weten is de kleine al een hele tijd zindelijk, maar toch hebben wij nog een potje, eigenlijk gewoon om naast het bed te zetten als ze moet plassen, de laatste weken helemaal niet gebruikt, alleen (ja nu komt het) om overdag op te poepen omdat mevrouw het niet “gezellig” vind op de toilet, vanmiddag pakt ze d’r potje uit de badkamer en zet het midden in de huiskamer om te gaan zitten poepen. Dus ik denk meegeven aan de sint, maar dat duurt nog zo lang! Iemand een idee? Gewoon weg doen van de ene op de andere dag?

Ik denk dat je haar gewoon kunt vertellen dat het niet zo fris is om in de huiskamer te poepen En dat je daar de wc voor hebt. Zou hem dan inderdaad weg doen, en niet wachten op de Sint

Manderijn

Ik zou hem ook zeker weten nu weg doen.
Kan je niet gewoon zeggen dat het potje voor kleine kindjes is en dat ze nu een grote meid is en op de grote mensen wc mag?
En anders zeggen dat er een ander kindje is die hem nodig heeft

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ja ik denk dat ik zeg dat ik h’m aan een vriendin geef (die is zwanger) dan gaan we h’m mooi versieren voor de baby, en dan geven we het weg. Dan moet mijn vreindin het maar bij het vuil zetten!

En zo te horen de wc even opleuken, dat helpt vast ook

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”