Postnatale depressie?

Ja ik slikte de mijne ook 's avonds om dit inderdaad te voorkomen. En ja wat ik al zei helaas krijg je eerst bijwerkingen en heb je het idee dat het alleen maar erger wordt en dan gaan ze echt aanslaan. Daar moet je helaas even doorheen. Net als babyvoeding je moet er eerst aan wennen voor het gaat werken. Sterkte.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik neem mijn medicijnen ook om 22.00uur in. Ben wel wat minder suf, maar nog niet geweldig! Ik wacht gewoon af, mijn HA heeft gezegd dat ik er wel 2 weken last van kan hebben.
Heb wel een eet-lust!! Ook al heb ik net gegeten, kan wel voor tweeën eten!

Groetjes Frauk

Ja helaas duurt het inderdaad twee weken minimaal. Niet om je te ontmoedigen maar het is twee tot vier weken. Daarna is het over. Enne ja je gaat er van eten inderdaad. Voor mij maakte dat toen niet uit, ik woog maar 42 kilo toen, maar als je niet aan wilt komen moet je daar even op letten. Ga alleen niet te veel erop letten en denk van als er iets bij komt daar werk ik later wel aan, want je gezondheid gaat voor (geestelijk en lichamelijk) en een paar extra kilo zijn dan even niet belangrijk.

Groetjes,

Michèle

Hallo Michèle,

Vraagje… de eet-DRANG duurt die ook 2 tot 4 weken of blijft die??
Het is niet normaal meer… ik “MOET” eten. Heb gehoord dat er ook andere medicijnen zijn die die bijwerking niet hebben…
Groetjes Frauk

Oef dat weet ik niet meer of dat bleef. Het is voor mij jaren terug dat ik ze slikte. Vraag het even na bij je ha of arts van wie je ze hebt. En of er inderdaad een andere oplossing is anders.

Groetjes,

Michèle